Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
cad program vurderer og skaffeTurbocad. Men er det noen som hvet prisen og hvor jeg kan få tak i programmet. Er det noen som har tips om andre gode programmer uten for mye span så motar jeg det med takk.
Er det noen som har forslag til cam programmer så motar jeg det også med stor takk.
Hei
Er ganske ny på dette men eg bruker Deskpoto .
Det er 30 dager fri å koster 150$
Vett att det er folk som bruker denne i 30 dager å så instalerer dei den på ny.
T-rex 450 V2
X-Cell Gass
Twister cp2
JR 9X2
E-Flite Ultimate FX 3D
Yak 2,16
CNC :Fers heimelagd i MDF ,Mach3 , Deskpoto, Solidworks
IMSI Design is a leader in high performance, general-purpose 3D CAD (Computer Aided Design) and home design desktop software, and a pioneer in mobile solutions for the AEC (Architectural, Engineering, and Construction) industry.
xylotex.com er heller ikkje intreseri å levere til norge ,var ikkje det for eit 1/2 å siden.
Men det ser ut til å vere kjempepakker det dei har .
Her er det eg kjøpte:
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment