Unconfigured Ad

Collapse

Interesse for billig balsa ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LN-EAA
    • Apr 2006
    • 61

Interesse for billig balsa ?

Jeg lurer på hvor mange det egentlig er som har behov for balsa? Har funnet en billig grossist i utlandet som gjør at jeg kan levere balsa til halv pris av de vanlige nettbutikkene i norge, og samtidig tjene litt på det. Er ikke ute etter masse fortjeneste, og har ikke store butikkplaner, men lurer på om det er ett tapsprosjekt for meg å kjøpe inn ett lager med balsa ? Kan sende til hele landet, og levere i nærmiljøet.
    Vil ikke investere masse penger om ingen viser litt interesse for å kjøpe først...
    Kjør hardt, Kjør stiiiil !
    Kjør i grøfta med ett SMIIIIL !
    Og ring deretter Falck
  • tyor
    • Mar 2005
    • 9757

Det jeg ser som problemet er at de som først bruker litt balsa, gjærne vil gå i butikken og se , føle ta på den. før den kjøpes. for det er ikke noe mere irriterende en skeive lister og vridde balsaflak
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

Comment

• olle
      • May 2002
      • 708

Som Phammers her sier. Det må ligge litt mer i bunnen en bare lav pris.
      Fuske litt i faget sånn dann og vann, er det mange nok som driver på med fra før.
      Tror ikke vi trenger flere av de. Miljøet tror jeg setter mer pris på kvalitet, stabilitet og leveringsevne over tid.
      Finne butikker (leverandører) i utlandet som selger billig, ikke bare balsa, det klarer vi nok sikkert hver enkelt av oss selv.
      Men, som sagt, legger du opp et seriøst lager av kvalitetsbalsa, så vil du helt sikkert få kunder.
      Men om du vil tjene eller tape på det i det lange løp; se det vil ikke jeg henges for å ha uttalt meg om

olle

Comment

• LN-EAA
        • Apr 2006
        • 61

Originally posted by tyor
        for det er ikke noe mere irriterende en skeive lister og vridde balsaflak
        Helt enig i det du sier om skjeive flak etc
        Og ring deretter Falck

Comment

• LN-EAA
          • Apr 2006
          • 61

Godt poeng

Originally posted by olle
          Som Phammers her sier. Det må ligge litt mer i bunnen en bare lav pris.
          Fuske litt i faget sånn dann og vann, er det mange nok som driver på med fra før.
          Tror ikke vi trenger flere av de. Miljøet tror jeg setter mer pris på kvalitet, stabilitet og leveringsevne over tid.
          Finne butikker (leverandører) i utlandet som selger billig, ikke bare balsa, det klarer vi nok sikkert hver enkelt av oss selv.
          Men, som sagt, legger du opp et seriøst lager av kvalitetsbalsa, så vil du helt sikkert få kunder.
          Men om du vil tjene eller tape på det i det lange løp; se det vil ikke jeg henges for å ha uttalt meg om

olle
          Godt poeng der. Derfor eg vil høre meg litt rundt først lissom...
          Og ring deretter Falck

Comment

Working...