Unconfigured Ad

Collapse

Hvordan få tak i magneter CA41LWH

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • roffe_ek
    • Aug 2008
    • 254

Hvordan få tak i magneter CA41LWH

Hei
    Driver og innreder nytt byggerom. Tidligere når jeg har bygget modellfly har jeg kun brukt asflatplate med byggenåler, kom imidertid over denne siden:

Han som har siden har laget en forbedring av magnetbyggebordet til great planes, videre beskriver han hvordan han bygger med magneter istedet for byggenåler, og jeg må si han typen her vet hva han snakker om, det hele ser helt rått ut, sjekk ut hvordan han bygger vinger, og flykropper, fullstendig rett uten det minste skjevhet.
    Jeg tror systemet er helt overlegent når det gjelder presisjon. Jeg kontaktet derfor magnetsource.com både via telefon og e-post for å bestille magnetene CA41LWH, men maken til trege greier, jeg bestilte først via et skjema på nettet, ingenting skjedde, så ringte jeg og snakket med 2 ulike personer som skulle sende meg mail over fraktpris, for den kunne være høy for magneter, en av gangene tok de kredittkortopplysninger fra meg så alt virket som om jeg skulle få tilsendt mail med pris på forsendelse, men ingenting har skjedd, jeg er riktignok ikke robbet for penger men jeg har ikke fått magnetene heller.
    Måten det ble gjort på var at jeg sendte e-post til selgeren så skulle jeg få en tilbake, en av gangene fikk jeg tilbakemelding om at jeg skulle få tilsendt pris veldig snart, men jeg hører fortsatt ingenting. Er det noen andre som har liknende erfaring med magnetsource??
    Noen som har lyktes med bestilling derfra? eller noen som vet noe annet sted de selger magneter som kunne egne seg til dette bordet, jeg vet at micromark i usa selger magneter løst av samme type men til en helt annen pris.
  • Roger
    • Mar 2005
    • 61

Jeg har handlet nevnte magneter i fra magnetsource, ikke noe problem,
    alt gikk som det skulle.

Du kan kansje prøve og maile selgeren jeg handlet med,
    Kim Johnston: kimj(...)magnetsource.com

Comment

Working...