Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har planeer om å bygge meg en edge 540 etter tegninger fra rcm&e.
Denne er laget av EPP plater,men jeg finner ikke ut hvor jeg får tak i slike.
Noen her som vet???
Stefan Strand
Gluing is an art,now where is Michelangelo when you need him...
Har planeer om å bygge meg en edge 540 etter tegninger fra rcm&e.
Denne er laget av EPP plater,men jeg finner ikke ut hvor jeg får tak i slike.
Noen her som vet???
Finner ingen hobby nettbutikk i Norge som selger men her er ein importør/grossist
Hmm
Vi får se hva som skjer.Jeg er ikke alene om å bygge denne modellen,så vi får se hva vi klarer å få tak i.jeg tror nemlig at depron vil brekke når vingen skal "trekkes"....
edge 540'en blir nesten 140 cm i vingespenn..
Stefan Strand
Jeg har laget vinge med profil av depron, og det går fint. Hvis den er tykk (6mm), så kan det lønne seg å lage noen snitt paralellt med vingebjelken, på baksiden av depronen er de værste kurvene er.
Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Kjøp depron. Har ikke byggevareforhandleren,så kontakt byens elektrikere. Vi bruker dem til underlag til parkett der det skal være varmekabler
EPP plater er seigere og lettere (meiner eg ...). Hadde eit E-sky Nemo i EPP og det tålde
det meste ... loddrett styrt frå 10m (p.g.a. eigen konstruert knekka Depron venge) no problem!
EPP er altså relativt elastisk og treng meir avstivning for at flyet skal oppføre
seg fint i lufta samanlikna med Depron. Så det ein sparer i vekt kan fort forsvinne
etter kvart som flyet blir slitt og må avstivast ekstra.
Så for å bruke materialane fornuftig så må flyet vere konstruert med tanke på
material eigenskapane. Ein profil modell i 6mm Depron er ikkje nødvendigivs noko
stor suksee i 6mm EPP plater.
Beklager,så ikke at du hadde skrevet. www.hobby24.no skaffer 3 og 5 mm.
Skulle hatt rundt 9mm også,men det kan hende jeg bare laminerer to på fem....
De har ikke platene liggende i nettbutikken.Du må ta kontakt med de via telefon eller epost...
Stefan Strand
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment