Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Kjøpte meg et byggesett, ja et ordentlig flis-byggesett, ikke en sånn ferdig modell som monteres på 1-2-3.
En Westland Widgeon, ikke noe store greier, men nå er tiden for bygging.
Som andre har sagt så er v.sp 61.6 cm. jeg håper på flyvekt på 80-90 gram. med 1 celle 138 mAh LiPo. Har fått gjort litt, bortsett fra å skjære ut alle delene.
Hentet en Spektrum DX6i sender på posten i dag som skal bli min radio for innebruk.
Bare et i døgnet... men dette er jo en hobby, man skal ta det med ro og kose seg selvsagt
Trekker du med Litespan eller SoLite?
Regner med du setter pris på å få glitchfri oppsett med Spectrum Spesielt i så små modeller er det umulig å separere elektronikken med så mange centimetrene.
Det batteriet du bruker, er vel samme som er i mye av de små BNF-sakene fra E-FLite osv. Fins det løse plugger med kabler å kjøpe til dem? Tenker på tilkobling mot ESC og å lage ladekabler.
Selv om det ser ut som jeg stresser med byggingen, koser jeg meg, slapper av med et glass vin (eller tre). Det er ikke om å gjøre å bli fort ferdig. Flyet trekker jeg med Litespan.
Spektrum radioen er ny for meg, men den skal nok gi meg mange fine glitch-frie timer i luften.
Valgte AR6300 DSM2 mottakeren som veier 2 gram, for den skal fungere godt på 1 celle, det samme med servo'ene.
Her er løse kabler med plugger for batteriet, $2,00 for 5 stk:
Jeg regner med du har sjekket de andre mulighetene fra Spektrum når det gjelder små modeller. Denne sammen med denne skulle passe bra i modeller med den størrelse og vekt. AR6400 og AS2000 finnes også i utgave med større utslag (L-modeller).
Olav Moe
-- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --
Jeg regner med du har sjekket de andre mulighetene fra Spektrum når det gjelder små modeller. Denne sammen med denne skulle passe bra i modeller med den størrelse og vekt. AR6400 og AS2000 finnes også i utgave med større utslag (L-modeller).
Jepp, de er sjekket. Kan hende det blir på en modell en annen gang.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment