Tenkte jeg skulle gjøre ferdig en modell jeg begynte på i 2004, og som har stått i kjelleren noen år nå, nesten ferdig. Siden utviklingen går framover og jeg ikke orker fuelsøl lenger, blir det å rive ut en Moki 210 og sette inn elektro. Trekket skal også av for å erstattes av nytt. Radioutstyret blir også byttet ut. Slenger med noen gamle bilder fra byggingen for noen år siden.
Unconfigured Ad
Collapse
38% Cosmic Wind, Little Toni
Collapse
X
-
Tags: None
-
Jeg skal bruke denne: http://www.hobbycity.com/hobbyking/s...idproduct=3890 Bildet er feil, dette er 3. genrasjons Turnigy med store kulelager og magneter som sitter fast. Jeg bruker den samme motoren i en 30% Luton Minor som veier 8,3 kg, med 10s og 24x10 prop får jeg ca 14 kg thrustComment
-
-
Comment
-
Er det slik å forstå at du har en til overs? Synes jeg så to stk??
Selge?????Knut Erik
But it flies, so who cares??
www.torqueroller.com
Steikje galen
www.skalamodellflyklubb.no
www.teamflyingcircus.comComment
-
Det er min sønn som har det andre flyetComment
-
Venter på flere bilder. Fant de gamle bildene dine på et annet forum.
Holder selv på med en 1/6 skala, etter Tony Nijhuis sine tegninger. Den er tegnet for .21 glowmotor, men den bygges med elektro den også..__________________________________________________ ___
Jørn Kaasbøll
Scale Warbirds of NorwayComment
-
Bilder kommer etterhvert. Min er egenkonstruksjon, som jeg tegnet i 1984 etter en treplanskisse og noen bilder fra en bok. Dette var jo før internett. Da bygde jeg en med Webra Bully 35 ccm glowmotor (senere Super Tigre 3000), Futaba S-28 servoer og 600mAh mottaker pakke. Ja, ja, det var den gangen ......
Et bilde av modellen tatt i 1985Comment
-
Jeg tok å samlet opp det gamle trekket, som var lakkert Oratex. Det veide 592 gram. Trekker nå med Hobbycity trekk, så jeg vil kanskje spare 400 gram. Ellers er det en del ting som skal ut av modellen som har med fuel å gjøre. Håper på en vekt lavere en min forrige Cosmic Wind som veide 8,2 kg. Ikke noe særlig spennende, men frremgang. Vingen er trukket på ny.Comment
-
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment