Unconfigured Ad

Collapse

Kjapt 3d-byggesett

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bjeff
    • Jul 2007
    • 2010

Kjapt 3d-byggesett

Jeg leter etter et kjapp-bygd byggesett av en lett 3d-modell fra 120-140 cm. http://www.stevensaero.com/StevensAe...0-p-16486.html er foreløpig det mest aktuelle. Noen andre forslag?
    Anders Eiebakke
    90078513
  • Jostein
    • Jan 2008
    • 1161

RCPro har noen fine: http://www.rcpro.no/main.aspx?c=&pag...185&gidlevel=3
    Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

Comment

• Jostein
      • Jan 2008
      • 1161

Eller mente du fra bunnen av?
      Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

Comment

• bjeff
        • Jul 2007
        • 2010

Jeg mente byggesett. Mao ikke ARF, men ikke etter tegning. Det er ikke mye å velge i på markedet, og etter at Griffin gikk bort vet jeg ikke om noe her i landet.
        Last edited by bjeff; 26-02-10, 20:53.
        Anders Eiebakke
        90078513

Comment

• Propepperell
          • Jun 2005
          • 1093

Originally posted by bjeff
          Jeg leter etter et kjapp-bygd byggesett av en lett 3d-modell fra 120-140 cm. http://www.stevensaero.com/StevensAe...0-p-16486.html er foreløpig det mest aktuelle. Noen andre forslag?
          Den har jeg bygget (og kræsjet). Første og eneste bygget jeg har gitt meg ut på. Kan derfor ikke ransjere den på noen måte, men den var enkel å bygge, å kræsje...

Peter
          Peter Rahm
          Siggerud
          Cirrus RCFK

Comment

• bjeff
            • Jul 2007
            • 2010

Den veier jo ingenting, så jeg tipper den moses til støv av en skikkelig krasj. Heldigvis krasjer jeg aldri
            Anders Eiebakke
            90078513

Comment

• Propepperell
              • Jun 2005
              • 1093

Originally posted by bjeff
              Den veier jo ingenting, så jeg tipper den moses til støv av en skikkelig krasj. Heldigvis krasjer jeg aldri
              Siden du aldri kræsjer kan du jo strengt tatt velge hva som helst!

Edit. Fannt et bilde. NEI, den var IKKE vakker. Ikke en gang FØR kræsjen...

Peter
              Attached Files
              Last edited by Propepperell; 26-02-10, 22:17.
              Peter Rahm
              Siggerud
              Cirrus RCFK

Comment

• bjeff
                • Jul 2007
                • 2010

Snakk om å møte veggen... SA påstår at AUW med anbefalt oppsett er under 900 gram, veide du din? Jeg tenkte å bruke min i parken utenfor døra, syns Katanaen er litt for svær/tung der, og jeg er lei av å fly Parkmaster. Den Edgen er faktisk en tomme større, men veier 300 gram mindre.
                Anders Eiebakke
                90078513

Comment

• Propepperell
                  • Jun 2005
                  • 1093

Husker faktisk ikke helt sikkert, men under 900g kom jeg ikke. Noe langt bak i hodet sier at jeg endte på ca 920g. Uansett ble den lett og fløy lett. At den fløy som en skadeskutt kråke kan jeg desverre kun klandre meg selv og min mangel på byggeferdigheter. LENGE LEVE ARF!

Ps. Nei, jeg møtte ikke veggen. Den bare ligger der for fotografering.
                  Peter
                  Attached Files
                  Peter Rahm
                  Siggerud
                  Cirrus RCFK

Comment

• bad scientist
                    • Oct 2006
                    • 1506

Tror jeg har tegningene til en modell som ble publisert i RC&m for et par år siden som heter Basic 3D eller noe slikt. Feit vinge, lett kropp og gigantiske rorflater. Tror den var for en .40 motor omtrent. 1.50 vingespenn. PM adressen, så sender jeg tegningen. Betalingen kan være at du poster det ferdige resultatet, så jeg kanskje får fingeren ut av det lille hullet og ferdigstiller min...
                    Dette er ikke kit, men flisespikk.
                    Hvis du bygger den og den blir skikkelig bra, så skylder du meg en flaske dritbillig argentinsk rødvin.
                    Last edited by bad scientist; 27-02-10, 01:00. Reason: typo
                    Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

Steinar B Johansen
                    Lillehammer mfk

Comment

• bjeff
                      • Jul 2007
                      • 2010

Takk for forslaget, men det må jeg eventuelt ha til gode. Har et par scratchbyggprosjekter som må ferdigstilles før snøen smelter, så ideen var å pusle sammen et enkelt byggesett på en hyttetur.
                      Anders Eiebakke
                      90078513

Comment

Working...