Announcement

Collapse
No announcement yet.

2.4K motstand (resistor)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2.4K motstand (resistor)

    Hei.
    Er det noen elektronikk-guruer der ute som kan hjelpe?
    Jeg trenger fire til seks motstander maken til de på bildet i linken under til ombygging av servoer i kamerariggen min.
    -Hvor får man tak i slikt ganske kjapt?

    404 Not Found
    Last edited by Te-raptor; 22-04-10, 10:07.
    Terje

  • #2
    Fant kun 2.2K ohm på elfa.se. Varenummer 60-251-06. Kan da kombineres med en på 220 ohm, i serie, for å oppnå 2.42K. Varenummer 60-244-80.

    Alternativt 32-4825 hos Clas Ohlson, men da får du 608 motstander du ikke trenger
    Last edited by nomore; 22-04-10, 10:32. Reason: Feil motstand.
    Thorbjørn Kirkeleit
    Haugaland Modellflyklubb

    Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

    Comment


    • #3
      Det var fint. Takk skal du ha!
      Terje

      Comment


      • #4
        Beklager, du må selfølgelig supplere med en 220 ohms motstand, ikke 2.2 ohm. Posten er oppdatert
        Thorbjørn Kirkeleit
        Haugaland Modellflyklubb

        Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

        Comment


        • #5
          ELFA har 2.4K motstander - https://www1.elfa.se/elfa3~no_no/b2b...tem=60-552-38;

          Så slipper du å skjøte sammen to i serie - trangt nok inni der fra før.

          Comment


          • #6
            Se der ja. Bedre det
            Thorbjørn Kirkeleit
            Haugaland Modellflyklubb

            Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

            Comment


            • #7
              Takker og bukker!
              Før jeg så posten din Quadro, så bestilte jeg det store settet fra Clasern. Kom nemlig på at jeg slet litt med home og limit brytere på fresen i vinter, og det hele ble avbrutt pga at jeg ikke hadde noen motstander liggende. -Nå får jeg kanskje gjort ferdig det også...
              Terje

              Comment


              • #8
                Originally posted by Te-raptor View Post
                Takker og bukker!
                Før jeg så posten din Quadro, så bestilte jeg det store settet fra Clasern. Kom nemlig på at jeg slet litt med home og limit brytere på fresen i vinter, og det hele ble avbrutt pga at jeg ikke hadde noen motstander liggende. -Nå får jeg kanskje gjort ferdig det også...
                Du minner meg på noe jeg også skulle ha gjort 100% ferdig...

                Comment

                Working...
                X