Unconfigured Ad
Collapse
EPP, EPO, Depron, hvor kjøpe?
Collapse
X
-
-
Eg bestilte nokre 2 og 6mm plater frå Elby. Vart ringt opp av ein derifrå som starta samtalen med "hvor stort fly skal du egentlig lage?" (pga lite volum, tok han ein råsjanse på at eg skulle lage fly og ikkje isolere golvet mitt!) Litt morosamt!Runar Sandnes
Medlem i Gloppen modellflyklubb
------
Constantly fighting gravity
Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7Comment
-
Hehe, det er nok en del som har kjøpt flymateriell der jaInteressert i CNC? Join CNC Norge på Facebook
www.skalamodellflyklubb.noComment
-
Greit og billig material å bygge med, men forferdelig farge.
Comment
-
Jeg kjøpte plater med kapron på elektroplast, men de er desverre blitt bølgete i formen, før i tiden var de helt slette som annen depron, gikk å lage modellfly med dem alikevel, men ble mer knotete. vanskelig å bygge nøyaktig med platene.
Er det noen som har erfaring med å bestille fra England? fant denne siden:
MVH
EysteinLast edited by roffe_ek; 26-08-12, 12:53.Comment
-
Kan også kjøpe orginal depron fra Tyskland til ca 860 kroner for 40 plater 3mm eller 20 plater 6mm, ser ut som de sender innen EU i såfall, har sendt dem mail for å spørre om de sender til Norge også kommer toll og frakt på det i tillegg men blir ikke nødvendigvis så voldsomt dyrt alikevel og en vil vel ha depron for livstid med slike mengder. Dette er den orginale depronen.
Depron / EPP: 1 Karton Depron Dämmplatten 3 mm, 40m², incl. Versand -Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment