Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp!! Mitt første byggesett.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp!! Mitt første byggesett.

    Jeg var såpass "dum" her en dagen da jeg nevnte til en i klubben at det hadde vært morsomt å prøvd et byggesett en gang... I går kveld kom han med 2 eldre sett jeg kunne få og prøve meg på

    Det ene er en Krick Klemm L 25 D med ca 186cm vingespenn, og det andre er en Fairchild 22 fra Flyline Models med ca 120cm vingespenn. Begge er såvidt påbegynt. Problemet er at jeg er så nybegynner man kan bli på dette, og det mangler noen tegninger. Klemm har tegninger og manual, men den er på tysk . Fairchild mangler både tegninger og manual... Noen som vet om det finnes tegninger og manual i pdf format eller noe? Har surfet en del uten å finne det jeg er på jakt etter...

    All hjelp mottas med stoooor takk
    ______________________________
    JR DSX7, Black Horse Model-Aero Cruiser + en haug med foam....

  • #2
    Jeg har ett urørt sett av Fairchild 22, du kan få låne min tegning, det du trenger av byggebeskrivelse står på tegningen.
    Kan sende i posten, hentes på Geilo eller leveres på Fagernes-treffet.

    Viggo

    Comment


    • #3
      endelig. en slik tråd har jeg ventet pådenne skal jeg følge med på.selv har jeg stort sett kun montert arf modeller så her kan det bli mye å lære
      Terje syvertsen
      www.ModumModellSportklubb.com
      3dhs edge mintor 38
      C-arf edge dle 111 v3.
      C-ARF extra 330l da 100.

      Comment


      • #4
        Ta bilder og skriv mye om montering i tråden da, jeg å kunne tenkt meg å prøvd meg på ett byggesett helt fra bunnen av Sette sammen ARF begynner å bli litt kjedlig

        Comment


        • #5
          Originally posted by Viggkri2 View Post
          Jeg har ett urørt sett av Fairchild 22, du kan få låne min tegning, det du trenger av byggebeskrivelse står på tegningen.