Announcement

Collapse
No announcement yet.

Knekk passord på Profili V2.18B

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Knekk passord på Profili V2.18B

    Jeg har last Profili fra internett Profili 2.0 - software for wing airfoils managing, drawing and analysis - free download.
    Jeg har leter etter crack program og funnet ikke.
    Men vet dere noe program crack kan knekk passord som jeg kan finner på internett?

  • #2
    ???????????????????????????????????????

    Kan du ikke betale 10 Euro og gjøre det på rette måten og støtte utvikleren så syntes jeg du skulle holde deg borte fra Profili...
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Re: Knekk passord på Profili V2.18B

      Originally posted by olai
      Jeg har last Profili fra internett Profili 2.0 - software for wing airfoils managing, drawing and analysis - free download.
      Jeg har leter etter crack program og funnet ikke.
      Men vet dere noe program crack kan knekk passord som jeg kan finner på internett?
      Nei, men jeg vet om en gjeng med utviklere som knekker ben..
      Sam Houlder

      Comment


      • #4
        Re: Knekk passord på Profili V2.18B

        De som har utviklet program har brukt mye tid på å lage program fortjener å få betalt for arbeidet.

        De som knekker kode får ikke brukerstøtte og oppdatering av programmet senere..

        10 Euro er ikke mye...

        Jens Eirik

        Comment


        • #5
          enig 10E = 81kr det burde de fleste klare å betale
          Tom Nohr
          Tennisveien 9
          2450 Rena

          Frsky taranis 9+
          Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
          Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
          + diverse små ting

          Comment


          • #6
            Vel, Jeg betale uansett likevel.
            81 kr er ikke så mye.
            Skal sendt brev med 10E mulig på Mandag eller andre dag senere.
            Profili program ser veldig bra ut.

            Comment


            • #7
              Glad for det olai ! Få gjerne høre hvilken nytte du finner med Profili, det er kanske bra.
              Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

              Comment


              • #8
                Jeg må inrømme at jeg er overrasket over at ikke denne tråden ble stengt når noen så åpent ba om hjelp til å ulovlig ta ibruk programvare...

                Mennesker som knekker denne typen programvare skulle blitt behandlet. Med balltre (flisete variant) og et økonomispann med vaselin!.

                //Svein
                Med forbehold om dårlige dager:

                Svein Skogen

                Comment


                • #9
                  Veldig vanlig å cracke små nytteprogrammer som dette da. Om dere hadde hatt litt mer erfaring fra data / dataspill kanskje dere hadde sett på det litt annerledes. Utviklere av slike program er absolutt klar over dette, og gjør det nok mer av interesse enn for å tjene penger....

                  Ble så voldsomme kommentarer, så kanskje på tide å sitte litt i skyggen sskogen???

                  Comment


                  • #10
                    Tja, jeg har spelt siden -78, hacka siden -87, og levd av det siden -89.
                    Om en liten prikk hadde fortalt meg at jeg burde forstått at det jeg gjør ikke er verdt noe fordi jeg er interessert i det jeg driver med, og i tillegg at jeg burde vite bedre ..

                    Duranti som har skrevet profili distribuerer softwaren sin på en måte som er eksemplarisk. Han lar den gamle versjonen være fri til nedlasing og ber deg pent om å få dekke sine kostnader om du vil ha funksjonen han har lagt i de nye versjonene. Han driver utmerket support, og krediterer alt og alle som fortjener det. Han er verdt hver en krone og mye mer til. Du og dine like er ikke verdige softwaren hans eller andres.

                    Du har spelt for mye, så mye at du ikke lenger ser forskjell på virkelighet og fiction.
                    Det er ikke slik i den virkelige verden at du er flink og får cred når du stjeler alt du måtte ha bruk for. Kanskje burde man prate med noen om det, om man tror det er slik.

                    h
                    Sam Houlder

                    Comment


                    • #11
                      Veldig touchy tema dette skjønner jeg...

                      Comment


                      • #12
                        Hei, Tråden stenges. Vi aksepterer ikke distubisjon av ulovelige virksomheter etc. eller støtter noen form for uloveligheter.

                        Beklager at jeg ikke har sett tråden før - folkens: Dere må si i fra når slike tråder dukker opp

                        Comment

                        Working...
                        X