Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Lurte bare på om dere som har bygget dette før la CG der det står (rett under bakerste midt feste på den øverste vingen) da jeg syntes det virket litt langt bak. den ballanserte nå der uten å legge noe vekt forran eller bak så jeg har kanskje vært heldig . mangler bare overføringa til høyderoret og de to mellom ballanserorene så er jeg ferdig
Attached Files
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
Ved litt nermere tanking så ser det ikke så feil ut med tyngdepunktet der for den nederste vingen sitter jo ganske langt bak den øverste. Det blir vel uansett prøvetur i kveld så hvis ikke noen har noe forslak så prøver jeg med det angitte påunkt. kanskje litt framtung for å være sikker
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
+ diverse små ting
har hatt jomfrutur på flyet. dvs det ble 5 turer . og det flyr veldig bra, men hadde alt for lite utslag på ballanserorene så de må justeres opp og fin trimmes. landingshastighete var heller ikke så stor som jeg hadde fryktet den skulle bli med stanndard radioutstyr og 25 motor. trotle helt ned på tomgang og gi litt høyderor så bare synker det fint igjennom uten noen tendenser til flikking kjempe morsomt fly og kan absolutt anbefales. Det passer nok best med en 15-20 motor og mini servoer. skal hente pakke på posten i deg med 4 stk hs81
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
+ diverse små ting
Du skriver at det passer nok best med en 15-20 motor. Du har 25? Hva opplevde du som gjør at du mener det? nyskjerrig. Har selv 15 motor og miniservoer
tenker mest på tyngden. for jeg tror det er i tyngste laget, har ikke veid det, men måtte ha ene standard servoen helt baki halen for å få rett tyngdepunkt. har fått noen micro servoer nå som skal prøves så får vi se da. Det var også mer en nok krefter med 25. måtte gi mot med ballanserorene hvis jeg ga full gass fra sakteflyging fordi hele flyet vrei seg mot venstre . men selvfølgelig veldig morsomt med 25 motor. unlimited vertikal på 2/3 trottle
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
+ diverse små ting
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment