Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Byggingen er i full fart under denne tråden, men trenger litt innput på fargeskjema. Her kommer en avstemning samt det er helt åpent for nye bra forslag. Her er det bare å stemme og valgene 1-10 stemmer med bildene under i gitt rekkefølge.
Er ikke min favoritt, men jeg elsker i utgangspunktet den gamle Patty Wagstaff Extra 260n fargeskjemaet. Enkelt og rent.
Ang katana så liker jeg den veldig godt i Katana-gul, men vurderer bilde 6 eller 9. Valgets kval skal ikke være enkle, men jeg har jo litt tid til trekkingen også da
Stab, ror, finne og sideror er ferdig untatt pussingen. Det får vente til alt er treferdig så blir det en skikkelig sjau. Jeg har bevisst ikke planket staben under slik at montering av servoer blir enklere og med alle muligheter. tror det blir 4 Futana 9351 på høyderor, alternativt JR8611A. På sideror blir det 3 stk av ovennevnte servoer i SWB 3 servos bay med automatisk justering slik at man unngår binding av mekanisk art.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment