Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Har kavet rundt omkring på nettet uten å finne det jeg leter etter. Skulle hatt tak i kulefreser av forskjellige dimensjoner (2,3,4mm). Akslingen må være maks 3,4mm.
Skal brukes til bla. å frese spor til karborør etc..
Noen som har ide til leverandører??
Har kavet rundt omkring på nettet uten å finne det jeg leter etter. Skulle hatt tak i kulefreser av forskjellige dimensjoner (2,3,4mm). Akslingen må være maks 3,4mm.
Skal brukes til bla. å frese spor til karborør etc..
Noen som har ide til leverandører??
Bra forslag, men desverre finner jeg ingenting.
Det nærmeste jeg kommer hos clas er noe som heter graverfres, men de forhandles ikke i norge og er heller ikke i riktig diameter.
Hva skal du frese i? jeg bruker 3 mm borr på full speed i isopor og styrofon.
setter borr i dremmelen, legger på ett annleg langsetter der jeg skal frese, justerer dybden på borret i kjoks på dremmelen , freser på frihånd.
Sporet blir ikke helt rundt i bunnen , men hvis man vil, kan man slipe borret litt for å få bedre passform i bunnen av fresesporet.
Jeg har kjøpt runde graver-freser på Claes, men ikke i 4mm. Det nærmeste jeg har er 5mm, ellers har jeg funnet 2mm. Kjøpt på Claes i Sandvika.
Hva skal du frese? Til "vanlig" håndoverfres får du jo 4mm, men da må du investere i fres med 6mm eller 8mm tange.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment