Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til konstruksjon av maler for å skjære vingekjerner..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp til konstruksjon av maler for å skjære vingekjerner..

    Jeg har i det siste fått litt interesse for både motoriserte og hang deltaer, og har funnet ut at jeg vil prøve meg litt frem for å lage en selv. Jeg har alt "konstruert" trådskjæreren, men sliter med å finne et program der jeg kan konstruere malene for å skjære. Jeg er slettes ikke noen kløpper på cad tegning, og jeg har ikke tilgang på plotterskriver. derfor må jeg enten ha et program som gjør om plotter co-ords til vanlig tegning, for så å skrive ut på blekkskriveren min, eller et program som gjør hele jobben. helst for en veldig rimelig penge(gratis?). Jeg har alt funnet en online java applikasjon som tegner naca proflier, og konverterer til vector, men ikke kommet noe videre. all hjelp verdsettes høyt, på forhånd takk.

    Mvh
    Lars Erik Haug
    Lars Erik Haug
    Øvregate 17
    N-2635 Tretten
    lehaug@gmail.com
    tlf: 97972797

    H9 2m EDGE 540 med MVVS 26ccm
    Seagull Cessna Trainer
    Unnamed Slope Glider

    "Det som ikke kan fikses med litt gaffa, det kan fikses med litt mere gaffa!"

  • #2
    vet ikke om dette hjelper, men jeg vet om et program for vingeprofiler og sånt. det heter profili:

    Page Redirection
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

    If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

    Comment


    • #3
      ..

      Whoa! Genialt Genialt!! Takk for link. nå er det bare hjem å varme opp ståltråden!

      Mvh
      Lars Erik Haug
      Lars Erik Haug
      Øvregate 17
      N-2635 Tretten
      lehaug@gmail.com
      tlf: 97972797

      H9 2m EDGE 540 med MVVS 26ccm
      Seagull Cessna Trainer
      Unnamed Slope Glider

      "Det som ikke kan fikses med litt gaffa, det kan fikses med litt mere gaffa!"

      Comment


      • #4
        fint at det funket da
        bare hyggelig og hjelpe...
        William Jul Ringkjøb
        Bodø MFK

        If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

        Comment

        Working...
        X