Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pylon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pylon

    Vet noen hvor jeg kan få kjøpt byggesett av en pylon modell eventuelt bare tegninger?

  • #2
    ARF: 404 - File or directory not found.

    Men det var jo ikke kit da...
    Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

    Comment


    • #3
      Fint fly fra world modell men hadde tenkt å bygge selv! Forholdsvis lite byggesett å få tak i og pylon modeller blir kanskje litt spesielt. Jeg får surfe mer på nett og se.

      Comment


      • #4
        Har lett en del selv, og ja, ikke mye å finne. Problemet, virker det som, er at en pylonmodell skal ha en svært tynn vinge som skal tåle store belastninger, og da er ikke et balsakit noen særlig god løsning. enten må du bruke masse karbon, som fort blir tungt, eller så må du støpe vinge, noe som mange, (inkludert undertegnede) ikke har spesielt lyst til å bryne seg på. Du er ikke alene Idar!
        Hvis du virkelig vil Bygge, så er tegningene til en midget mustang 40 size i oktobernummeret til rcm&e. Cowlingen ser ut til å være et hel..te å lage.
        Last edited by bad scientist; 11-11-06, 00:02.
        Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

        Steinar B Johansen
        Lillehammer mfk

        Comment


        • #5
          Espresso og Adrenaline Rush er et par små og skjit-billige "byggesett" som kan fly litt fort. Kanskje det er noe i det segmentet du leter? Du finner dem hos MFT: 404 Not Found
          Absolutt ikke NLF-medlem lenger!

          Comment

          Working...
          X