Announcement

Collapse
No announcement yet.

"Antiskrangletape..."

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Antiskrangletape..."

    Hei

    Noen som vet hvor jeg får tak i tape/folie med velour/filt overflate ?
    Har brukt dette før til å legge på vingesadel på glassfiberskrog og mellom deksler og kropp for å hindre skranglelyder. Har nå brukt opp siste rest og aner ikke hvor jeg skal få tak i mer.

    Ser at noe slikt er brukt på interiørdetaljer på biler, nettopp for å unngå skrangling....

    Takknemlig for tips.

    MVH
    Øistein
    hilsen

    ois

  • #2
    Hei
    Fant sånn for mange år siden i et stativ med kontaktpapir i en fargehandel. Gikk tom i fjor og spurte i en ny farvehandel (den forrige er vekk) som også har et slikt stativ med kontaktpapir (men ikke semsket). Joda de hadde ikke liggende, men skaffet det jeg trengte på noen dager.
    Lykke til, skrangling er fy
    www.ofremmi.info

    Comment


    • #3
      filtduk og tynn dobbelsidig tape gjør samme jobben for meg.Likte forresten navnet du har laget på produktet
      Alt som kan fjernstyres.
      ---------------------------------------------
      The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
      Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
      Steinar Kvarme.

      Comment


      • #4
        Biltema har noe veldig tynn (1-2mm) skumgummiremse med lim på baksiden som egentlig er beregnet som antisklibelegg og skal overmales. Den har jeg brukt på vingesadler og lignende av og til, den er nok ikke like holdbar som det du etterlyser men den kan gjøre nytten. Ellers har du jo vanlig lerret-tape men den er kanskje for tynn?

        Jarle
        It's just like on the SIM exept your VISA is the spacebar.

        Comment


        • #5
          På Byggmakker og lignende butikker kan du kjøpe gummipakninger med tape på. Egentlig er de beregnet til bruk på gamle trekkutsatte dører og vinduer, men fungerer utmerket mellom vinge-kropp. Finnes i ulike dimensjoner, fra ca 1,5x7(mm) osv...
          Hilsen Hans Petter Yttergård...

          Happy20-Mk Kato
          Rainbow-Pilot
          Mighty Knight-Marutaka
          Antares-Simprop
          Supra Fly 25-Pilot
          Electra-CG
          Calmato sports-Kyosho
          Venus 40-GP
          Laser 200-Sebino models
          Proxima-Reichard

          Comment


          • #6
            Jeg fåreslår at du forhører deg i en modelltog butikk, typisk slikt som brukes til opparbeidelse av landskap, er ofte grønn da men.
            Tor Henrik Hernes

            Comment

            Working...
            X