Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei.
Skal snart i gang med å trekke et gammelt seilfly(Sagitta 900) og tenkt på å bruke ordentlig film denne gangen. Noen som vet hvilke typer betrekning som har fargen i filmen og ikke i limet? Har tenkt på transparent rød,ev gul og hel hvit.
Såvidt jeg har skjønt består film med faste farger av to lag, mens gjennomsiktig film bare er et, men det gjelder kun gjennomsiktig/gjennomskinnelig. Oracover er "alles" favorittfilm, men selges vel nå under andre navn som Profilm (Elefun bla) og Ultracote (Smallsize), men HobbyKing selger film av god kvalitet til en brøkdel av prisen.
Hvordan det er med transparente farger vet
jeg dessverre ikke sikkert.
Ok,takk for svar! Akkurat det jeg var ute etter. Har brukt mange timer på fjerne blåfarge som satt igjen etter at jeg tok av filmen på en -80 talls seiler. Hobbyking filmen er bra,men den har også fargen i limet.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment