Announcement

Collapse
No announcement yet.

Radiotest: Graupner MC 19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    du kan jo prøve med en mail hit Rc-seilfly.no - Modellflysport de vet sikkert om det finnes. Er enig at det ikke er bare å blande slike ting. du kan ende opp med veldig kort rekkevidde
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

    Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting

    Comment


    • #17
      Det finnes en 40 cm kortantenne (best nr 1149.35). Den funker bra, men gir litt kortere rekkevidde (og skal ikke brukes ved "hohe sicherheitsanforderungen" )
      Hilsen TomV

      Comment


      • #18
        Jeg var kanskje kort, men når jeg skrev "passe" så mente jeg ikke bare fysisk men også alle andre forhold man må ta hensyn til. Jeg har ikke peiling på elektronikk men det er vel noen der ute som vet hvordan en slik pisk antenne fungerer. Seilflygere flyr vel også ofte på lengre avstand enn de med motofly slik at maks rekkevidde er viktig.
        Mvh
        Lars Erik Arntsen

        Comment


        • #19
          Graupner har pisk. Ring Thorbjørn og Kåres Seilflysport

          Comment


          • #20
            SERRU det - i dag mottok jeg faktisk en slitter ny engelsk manual til radioen. De har tydeligvis fått mange tilbakemeldinger om dette, og det er fungert

            Nå er i alle fall ting lettere å lære.

            Comment


            • #21
              Piske antenne

              Sjekk denne linken http://www.rs-hobbyimport.no/4_radio...o.htm#antenner

              Piske (wendel) antenne er på lager

              Mvh Ronny

              Comment


              • #22
                Hei Klaus

                Hvor fikk du tak i den?

                mvh
                OJ
                The three most useless things in aviation are altitude above you, runway behind you, and fuel left at the pump.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by OJ
                  Hei Klaus

                  Hvor fikk du tak i den?

                  mvh
                  OJ
                  Hei OJ.

                  Jo, med senderen følgte deg med et svarark som man kunne sende til Graupner vedr. å motta manual på et annet språk. Det gjorde jeg. Først oversendte de kun en meget slapp direkte-oversatt tekst som word-dokument, men nå kom altså en fullgod manualbok helt lik den tyske

                  Comment

                  Working...
                  X