Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flytest: Adrian Page Super Cub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flytest: Adrian Page Super Cub

    Har du noen spørsmål eller kommentarer, post dem her.

    Denne posten er relatert til denne artkkelen.

  • #2
    det var da veldig synd at det fine flyet skulle gå i bakken
    har foresten veldig lyst på et selv...
    William Jul Ringkjøb
    Bodø MFK

    If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

    Comment


    • #3
      Synd med flyet ja.
      Byggesettet ser jo veldig bra ut.
      kunne tenkt meg ett slik ett selv, men da med en passende 4.takter i snuta.

      Cessnaknuseren
      Bjørn Sandbæk
      Cessnaknuseren
      Bjørn Sandbæk

      Dæ går litt mindre lim nå.

      Comment


      • #4
        Hehe, jo takk for trøsten.....Byggesettet kan jeg absolutt anbefale...

        For glow skal visst en motor i størrelse 52 være akkurat passe ifølge konstruktøren...

        Hvis jeg skal noen gang ha meg en supercub til, blir det helt sikkert dette..
        - Håvard Glad Andreassen
        - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

        Comment


        • #5
          super cub

          sper cuben har den døra på vestre side j3cub har dør på høyre så kan vell ikke si at det blei så mye skala over det da med sånne detaljer
          sven arne johansen

          mine fly

          radioer
          futaba 9c super
          spektrum DX7

          pitts s12 wspan 1.75 da 50R
          aero works yak 54 2.26 wspan DA50R 2stk a den
          sagitta projekt zwo 2.20 wspan
          funtana X100 os 120AX 2t 1.74 wspan
          nanofloo
          termick star
          stiletto F3F 2.54 wspan
          lancair360 mk2 os50sx 2t
          Enforce os 108 2t
          + en haug til
          http://www.lillehammer-mfk.org/


          viss det blåser så er det ut å fly seil som er tingen

          Comment


          • #6
            Kjempeflott fly Håvard !

            Hadde gledet meg til å se denne på knappen - men,men-ser og hører du har større ting på gang

            Skalalikheten var det absolutt ikke noe å si på - hvis lancair har sett en Cub (det være seg Super eller ei )med dør på venstre side , så er det ingen Cub av noe slag - men det er mulig at bildet han har det fra er speilvendt Alle Cub`er bygget av Piper har døren på høyre side.
            Lars Petter Eriksen

            "the essensials are invicible to the eyes"
            Saint-Exupéry

            Comment


            • #7
              Ja det stemmer det, alle super cubber jeg har vært borti har og døra på høyre side, og det faktisk hele 2 stk her på sola hvor jeg flyr og begge har med 100% sikkerhet døra på høyre side

              Ja, var synd det, men det blir nok flere modeller av denne, den er jo ikke dyr og den er kjapp å bygge...Så har jeg jo et par flottører liggende og venter på noe fornuftig...så vi får se, kanskje nytt vinterprosjekt til høsten...
              - Håvard Glad Andreassen
              - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

              Comment


              • #8
                tar opp en gammel tråd her , men er det flere som har bygget og fløyet denne modellen her på forumet med et bedre utfall? ser griffin har fått inn denne modellen nå..
                Virket som en ganske grei modell. Muligens et potensielt bygge prosjekt..

                Comment


                • #9
                  Hei igjen,
                  Jeg vet med sikkerhet at Adrian sjøl har sendt endel fly til denne delen av verden endel ganger allerede faktisk, men er jo ikke sikkert at alle er her på forumet...

                  Men det finnes jo en rimelig lang bygetråd på RCgroups hvor alle kriker og kroker er diskutert med flyet..Masse gode tips å finne der...

                  .
                  - Håvard Glad Andreassen
                  - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

                  Comment

                  Working...
                  X