Unconfigured Ad
Collapse
Forskjellen på 2- og 4-takt
Collapse
X
-
Enig Klaus!
Moment har veldig mye å si når det er snakk om fly som skal holde samme farten vertikalt som horisontalt. Som f.eks litt acro sakteflygende dobbeltdekkere som har litt frontareal som bremser på max-speeden.
Skal vel ikkje nevne lyden her??? Eller...Absolutt ikke NLF-medlem lenger! -
Må jo ta frem den mest agerende forskjellen mellom de to:
Totaktere:
Brrrrrr...Putt..Puttt...Hviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnn...fsss..Pt rr..."LANDING!!"
Firetaktere:
Host...hark...kabroooooooooooooooooommmmmmmm.....
(Heia 4-taktere)
-Skjønner fortsatt ikke hva sjefen min mener om at jeg bruker så mange rare lyder når jeg prater, men det må vel oppleves...
Mvh.
Sir CrashalotAudun Thinn
Anonyme DobbeltdekkeroholikereComment
-
Fint justert Firtakter med stooor propell: Tjuga, tjuga, Vrooom. Herligt, Ikke sant.
Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
Famous last words? Hey watch this!Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment