Announcement

Collapse
No announcement yet.

Byggeblogg Contender 60

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bygginga begynner snart å ta slutt. Nærmer seg trekking av film.

    Liten oppsummering over kva som gjenstår før trekking:
    - INstallere tank.
    - Lime på vingetuppene. Alt er tillaga, er bare å lime det fast.
    - Lage til skruefeste til motorbukken og vinga. Der mangla det nokon deler og styr. Så skal skaffe to mutrer med fastmontert skive på og lime desse på undersida så de sitter fast når eg skrur fast skruene.
    - Lage spor til CA-hengslene på alle rora.
    - Fare over med lettsparkel på alle småhull og striper så dette ikkje viser gjennom filmen.


    Idag har eg gjort følgjende:
    - klipt til "kanopyen" og malt den svart rundt kantene.
    - montert vingefeste og bort hull til vinga.
    - Laga runde kanter og v-form på rora.

    ++++


    Bestilte deler i går til flyet. Dette vart bestilt:
    1 stk OS 46. LA
    1 stk 300cc tank
    1 stk monokote gul film
    1 stk monokote svart film
    1 stk monokote chrome film
    1 stk hjulbrakett
    4 stk hjul 64mm
    2 m fuelslange
    25 stk CA hengsler
    1 stk propell 11x6
    1 stk ALU spinner 64mm


    Legger ved nokre bilder.
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Da har eg begynt å trekke. Har starta med vinga.
      Har trekt rora til vinga og sjølve vinga. eineste som mangler er nokon svarte striper på toppen av vinga, og så skal eg ha eit rutenett på baksida av vinga. Dette tar eg til slutt.

      Var vanskelig å få det skikkelig fint. Men er første gang eg trekker, så får tåle nokon skrukker og luftbobler..

      Bilder legges ved.
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Har laga rutenettet på baksida av vinga.
        Attached Files
        Last edited by frneset; 21-06-08, 16:11.

        Comment


        • #19
          Den blir skikkelig stilig.

          Comment


          • #20
            Hei..
            Da begynner det å nærme seg slutten.
            Har fått nesten alt som skal trekkes. (Står igjen nokre svarte ruter på sideroret). Alle rora er limt fast. MOtoren er motert. Mangler spinneren enda og hjula. Har ikkje montert roroverføringene enda.

            Legger ved nokre bilder.
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Da var jomfruturen undagjort.
              Har desverre ikkje fått flydd den sjølv enda. Fikk ein med litt meir erfaring til å ta den opp i lufta. Første turen opp var flyet veldig nervøst grunna for mye utslag på høgderor. Når vi fikk redusert utslaget litt fløy det fint.

              Det var veldig lite guff i motoren min av ein eller anna grunn. Så gikk ikkje så veldig fort. Dette må eg sjå litt nermere på. Ellers virker det som at det er noko løge med mottakeren min som er ny. Aldri brukt før. Av og til så "hoppa" putselig flyet litt. Bare eit lite sekund så oppførte det seg som normalt igjen. Det skjedde nokre grunner. Derfor køyrte eg ikkje flyet sjølv idag. Skal prøve å skifte til ein anna mottaker for å sjå om problemet blir løyst. Håper det.

              Bortsett fra det fløy flyet veldig fint... Fantastisk å sjå på Gledelig å sjå at mitt første byggefly faktisk flyr så fint

              Håper på å få min første tur med flyet i morgen. Skal ta nokre bilder av det ferdige resultatet da.

              Frank

              Comment


              • #22
                Da har eg fått flydd flyet mitt sjølv Fantastisk fly

                Vi fant ut kva som gjorde at flyet mista signalet til tider. Det små hoppet eg snakka om. Det var rett og slett betrekningen på flyet. Eg har jo lagt chrome på heile halen. Antenneledningen gikk gjennom kroppen så ut. Betrekningen skjerma for antenna. Når vi fikk tatt ut ledningen rett atmed mottakeren og lagt den i luftstrekk opp til sideroret fungerte dette heilt topp.

                Motoren er blitt litt bedre. Men håper på meir guff når eg har køyrt litt meir.

                Ellers var landingene med dette flyet heilt fantastisk. Flyet bare glir og glir

                Dette byggesettet kan anbefales

                Legger ved eit bilde av flyet på flystripa.
                Attached Files
                Last edited by frneset; 22-07-08, 09:50.

                Comment

                Working...
                X