Unconfigured Ad

Collapse

Auster J1

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ArneH
    • Dec 2009
    • 1562

Ln-bvf

Artig at du bygger LN-BVF. Min Far var formann i Kjevik Flyklubb på den tiden den hadde et havari under landing. Den ble også brukt som slepefly på Seilflykursene de hadde i den gangen. Har bare funnet et bilde, men leter etter flere. Fint å se den igjen etter så mange år.
    Last edited by ArneH; 15-09-10, 22:33. Reason: Prøver å rette trykkfeil i overskrift. Går ikke!
    Vennlig Hilsen
    Arne Husby

Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

Comment

• surpass
      • Apr 2007
      • 833

Ta en titt på denne siden =) http://nrfk.org/index.php?option=com...ate=2010-05-01

Comment

• ArneH
        • Dec 2009
        • 1562

Takk for det! Det er en virkelig fin maskin! Har et spesielt forhold til Auster, fra jeg fikk være med å fly Auster som guttunge.
        Vennlig Hilsen
        Arne Husby

Comment

• roffe_ek
          • Aug 2008
          • 254

Hallo i gjen her kommer nok noen bilder av Ivans auster aiglet. modellen er nå trukket med solartex i sølv, kunn litt maling, dekaler og wingstruts gjenstår. Jeg har flyttet til Tromsø i forbindelse med utdanning innen jobben, austeren er blitt igjen i Asker hos søstra mi, den skal gjøres helt ferdig når jeg er der på besøk.
          Attached Files

Comment

• ArneH
            • Dec 2009
            • 1562

Den blir fin! Rolig og behagelig fly som ser ut til å passe meg. Skal bli artig å se den i lufta!
            Vennlig Hilsen
            Arne Husby

Comment

Working...