Etter mye søking fant jeg endelig et 4 kanalers helikopter som selges med lipo batteri og børsteløs motor. Og jaggu var det lett å fly også. Og jeg er grønnere enn gresset hva helikopter flyging angår. Kjøpte mitt på finn men finner ingen forhandlere. Er i Sverige, men ser de har på Qxl nå. Billig er det også. http://www.youtube.com/watch?v=HcQkFGOXWn0
Unconfigured Ad
Collapse
Endelig har jeg funnet det perfekte 4 kanaler helikopteret - Skyartec wasp v2
Collapse
X
-
Tags: None
-
Wasp
Originally posted by TintinOg jeg tror det er engelen som selger det og at de 2 innleggene hans egentlig er reklame for det....Comment
-
Selger ikke men oppforder fle3re til å kjøpe det
Hadde vært utrolig kult om flere hadde fått øynene opp for dette helikopteret slik at forhandlere tok tak i det. Nå bestiller jeg deler fra Sverige og det er tungvint. www.helikit.se. Helikopteret fikk forøvrig kjempe bra omtale i mai-utgaven av Backyard Flyer Magazine. Vennligst ta kontakt om det er noen som er med på å dele erfaringer rundt dette helikopteret. Kunne tenkt meg å få byttet ut dekselet som ser litt kjedelig ut. Noen forslag? Jeg kan forøvrig bekrefte at batteriet holder i over 20 min flyging.Comment
-
Se hva de skriver i mai utgaven av Backyard Flyer Magazine
Se hva de skriver i mai utgaven av Backyard Flyer Magazine om Skyartec Wasp v2Attached FilesComment
-
Comment
-
Da har jeg fått testet Waspen utendørs. Var litt vind, men ikke så ille. Storkoste meg med hovring... Ta gjerne en titt på bilder fra testen på youtube.
Hadde et par rundkast ved litt hard landing, men ingenting gikk i stykker.Comment
-
Utrolig proffe bilder
Men ser at at treningunderstellet er på til deg også ennå ja...hehe Utrolig hvor bitt man blir av denne helikopter-basillen. Tror jeg må ut å fly igjen i dag. :O)Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment