Announcement

Collapse
No announcement yet.

Test av "GTC Ultra" blader

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Test av "GTC Ultra" blader

    Heisann!
    Overskrift er feil, det er GCT ikke GTC, ops.

    Kjøpte meg et par GCT Ultra blader, for 450kr (intropris), hos Mikronor her om dagen og fikk i dag testet de.Tenkte å legge ut litt for de som er intereserte. Sikkert kort og mangelfult, men bare tenkte det var noe hjelp for dem som lurte litt på disse bladene

    Har hørt at norges beste 3D pilot sa disse var utrolig gode, og jeg må nok si meg enig i det.
    Første jeg la merke til var at de var tjukkere og bredere, deilig å slippe skiver ved montering og. Disse er da 430 blader, i motsetning til de jeg vanligvis flyr med som er Align sine 425 (de hvite, og de gule og sorte carbon).

    Jeg må si de var veldig gode og fly med! Det var mere sprett og loopene og rollene gikk enda lettere og kjappere. De var dog LITT vanskligere å hovre inverted med og litt mindre tilgivende, men det var ikkenoe problem fordet, stabile og fine. De bråkte også litt mere enn det de andre 2 Align bladene gjør, men det gjør bare flyvingen morsommere i mine øyne.

    Konklusjon:
    Bedre blader enn align sine for 3D, men kan vere litt vanskligere å fly med for nybegynnere. Skal bli spennende og se hvordan Radix bladene til 500'en blir i forhold til disse.
    Anbefales!

    Dele NR: GCT-03431
    Testet på: T-rex 500 CF
    Pris: 525kr.(450kr. - intropris)
    Bilde: Fra mikronor.no

    Til admin:
    Det ligger en kopi under "Helikopter - Generell diskusjon". Den kan slettes. Fant ikke denne her topicen først. Beklager
    Attached Files
    Last edited by Mademan; 08-07-08, 22:57. Reason: skriveleif
    Go Lower! Lower.... To Low!

  • #2
    Jeg har disse nå på både 450 og 500 helikopter og er meget fornøyd.

    Det kommer en test når de har blitt testet litt me ri gjengen.
    ____________________________
    Alf Wilhelm Hansen www.flygal.no

    Comment


    • #3
      Jeg har også disse på min T-Rex 450S CF og min T-Rex 600N Pro. Veldig fornøyd med henholdsvis 325mm og 600mm bladene.
      Børge Berg-Olsen
      Medlem i Phoenix RC Club

      Align T-Rex 450S CF w/SE V2 head
      Align T-Rex 600N Pro - TT RedLine 53H - Hatori #523 - JR DS8915 - CSM SL720 w/JR DS8700G - CarbSmart - 600mm GCT Ultra
      Spektrum DX7

      Comment

      Working...
      X