Announcement

Collapse
No announcement yet.

Test av Esky King 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Test av Esky King 3

    Nå har jeg akkurat hatt min første tur med min King 3 fra Esky. Kjøpte den på Throttlestore for ei uke siden, men det ble plutselig jul så da ble ikke det tid til noe testing før nå..

    Jeg hadde på ett treningsunderstell første turen, da jeg er litt skeptiskk til å "fly rett ut av eska". Men med denne modellen så var det ingen problem. Den var faktisk flyklar rett ut av eska. Ladet opp batteriet, og tok av..

    Jeg hadde King 2 for en tid tilbake, den kan ikke sammeliknes med King 3. Dette helikopteret er en kjempeforbedring.. Uten tvil. Jeg er ikke den mest erfarne helipilot, men dette var en drøm å fly..

    Batteriet er nå ladet, og tur 2 er nært forestående
    Thomas Molnes
    Ålesund og Omegn Modellflyklubb

  • #2
    Bilde

    Det er ikke så mye å ta bilder av, da denne modellen er ferdig ut av eska, men jeg kan jo se om jeg tatt litt bilder utover kvelden

    Nå har jeg tatt siste turen med treningsunderstell. Det er litt uvant å fly med denne orginale styringa, da jeg er vant til å fly med litt expo og Dualrate. Men det gikk veldig fint med denne nye orginale styringa...
    Attached Files
    Last edited by nettulven; 28-12-08, 15:58.
    Thomas Molnes
    Ålesund og Omegn Modellflyklubb

    Comment


    • #3
      Bra saker altså?
      Hadde du ikke en til? (Belt??)
      Roger Strand

      Comment


      • #4
        Ja, dette var bra saker

        Jeg har ikke tatt med Esky Belt CP v2 i dag, da jeg regnet med at det er nok med King 3 og jeg har med T-Rex 500 også

        Jeg er faktisk imponert over denne King 3 Nå er jeg ferdig med tur 3 og 4, uten treningsunderstell. Kjempemodell
        Thomas Molnes
        Ålesund og Omegn Modellflyklubb

        Comment


        • #5
          Hvordan er denne sammenlignet med en t-rex rett fra esken?
          Remi A. Sørensen - 94877903
          Leder i Lofoten RC-Klubb

          Comment


          • #6
            Originally posted by jeeeeeeright View Post
            Hvordan er denne sammenlignet med en t-rex rett fra esken?
            Jeg har ikke flydd T-Rex rett fra esken. Men T-Rex er jo ei prisklasse høyere enn Esky, men etter de 5 turene jeg hadde med min King 3 i dag, så er den helt super. Jeg har gått over alle deler på den nå, og det er ikke noe slark, eller tegn til noe feil.
            Jeg vet at det har vært noe klaging på servoene til Esky på tidligere. Nå flyr ikke jeg 3D, så jeg kan ikke si hvor mye de tåler.
            Det eneste jeg kan "klage" på etter 5 turer, er at den er litt baktung, men det er ikke noe problem
            Thomas Molnes
            Ålesund og Omegn Modellflyklubb

            Comment


            • #7
              Utendørs

              da har jeg testet den utendørs også. Den kan nok være litt vanskelig i en del vind, men jeg fikk prøvd i går, med 4-6kn vind.. Det gikk fint, men det var litt vanskligere enn i en hall Men fremdeles er den like hel og fin..
              Thomas Molnes
              Ålesund og Omegn Modellflyklubb

              Comment

              Working...
              X