Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aeroworks edge 100cc fra RCPRO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sant det Ronny, men denne skulle du ha prøvd. Men nå har du jo en bra modell

    Skal prøve å få igjennom et par liter til denne uka, så kan den lånes bort til dere som har lyst til å prøve

    Tenkte jeg skulle ta meg en tur på gjøviktreffet til helga, mulig jeg tar den med dit..........................men skulle hatt med ultimaten også....................

    Et par bilder som Tangen tok.
    Attached Files
    Last edited by anders e; 05-03-12, 19:25.

    Comment


    • AW har laget sfg'r til edgen Det må prøves, så jeg bestilte et sett for noen dager siden.
      Attached Files

      Comment


      • Buuuuuuu!!!

        Comment


        • Knall bra Kommer det slike til Slicken handler jeg tvert
          Ronny Andreassen
          Sunndal/Vinnu
          Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
          3DHs 33" EPP
          JR 9303 2,4

          Comment


          • Vil tro disse kan moddes enkelt så de passer de fleste

            Larsern, syns du det er feigt? Må jo prøve å se om det hjelper. Hjelper vel ikke på utseende, men artig å prøve.......................selv om den flyr meget bra sånn den er
            Jeg er litt sånn at jeg må prøve alt som kan gjøre ting bedre eller heftigere .
            Last edited by anders e; 14-03-12, 18:49.

            Comment


            • Enig,3dhs 48" edgen min ble MYE bedre og fly etter jeg monterte de som hører til EF 48 "

              Vet du hvordan de festes?Edit,fant monteringsanvisning
              Last edited by ronnynorge; 14-03-12, 20:25.
              Ronny Andreassen
              Sunndal/Vinnu
              Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
              3DHs 33" EPP
              JR 9303 2,4

              Comment


              • Ja jeg prøvde ef-edge 48 både med og uten og den var mye bedre med.
                Nei, er ikke 100% sikker, men monterings-kit følger med. Ser ut til at det skal skrus fast, men jeg legger ut bilder når jeg får dem over helga.

                Comment


                • Originally posted by anders e View Post
                  Vil tro disse kan moddes enkelt så de passer de fleste

                  Larsern, syns du det er feigt? Må jo prøve å se om det hjelper. Hjelper vel ikke på utseende, men artig å prøve.......................selv om den flyr meget bra sånn den er
                  Jeg er litt sånn at jeg må prøve alt som kan gjøre ting bedre eller heftigere .

                  Neida. Ingen problemer med det "etiske" hehe. Det er bare at de ødelegger utseende på alt de kommer i kontakt med.. Haha.

                  Comment


                  • He he, ja det har du helt rett i.....

                    Comment


                    • Originally posted by anders e View Post
                      Ja jeg prøvde ef-edge 48 både med og uten og den var mye bedre med.
                      Nei, er ikke 100% sikker, men monterings-kit følger med. Ser ut til at det skal skrus fast, men jeg legger ut bilder når jeg får dem over helga.
                      På EF 48" skrus de vel rett i treverket om jeg husker rett. (Som du selvsagt vet selv). Men på 78" EF sitter det premonterte slike gjengedingser (hva heter det, islagsmutter eller noe??). Å skru slike rett i treverket på en 30% + maskin høres litt pinglete ut. Men det kommer vel an på materialet som er benyttet på enden av vingen der, samt hvor mange skruer en spanderer.
                      arhennie

                      MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                      http://hadelandmfk.no/
                      www.henniehobby.no/arne

                      Comment


                      • Ja, tviler på at dem er skrudd i treverket. Ser på bildet at det følger med islagsmuttere(tror jeg) og betrekning så det spørs om man ikke må åpne opp og sette i muttere.

                        Comment


                        • Ja, vil nesten tro det. Men det ser du jo fort.
                          Og på andre fly kan man jo bare kjøpe samme kit og montere på samme vis. Er treverket i enden pinglete kan man jo bare forterke på innsiden med litt tynn finer.

                          Jeg liker veldig godt å bruke slike på min 48". Blir bare litt mer kukat å stappe vingene i vingeposen med disse på. Så enda litt mer montering på stripa da...

                          PS!
                          Kjøp et par slike kit til og prøv på Ultimaten
                          arhennie

                          MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                          http://hadelandmfk.no/
                          www.henniehobby.no/arne

                          Comment


                          • Ja ultimaten ja..................den har jo nesten sånne. Beina mellom vingene
                            Tror den hadde sett rar ut, men hadde vært artig og prøvd..................men......

                            Comment


                            • Blog - Aero Works

                              Enkel jobb
                              Ronny Andreassen
                              Sunndal/Vinnu
                              Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
                              3DHs 33" EPP
                              JR 9303 2,4

                              Comment


                              • Jepp, det var en enkel jobb
                                Syns den ble tøff med disse jeg, litt større en de på 48''.....he he
                                Er nok ikke noe stort problem å tilpasse disse til andre modeller bare lengden ytterst på vingen er nogenlunde lik
                                Last edited by anders e; 21-03-12, 19:33.

                                Comment

                                Working...
                                X