noen som vet hvor man kan få tak i billige strømforsyninger med 5a?
Unconfigured Ad
Collapse
strømforsyning
Collapse
X
-
det får du feks her:
se også her
(det er en mye bedre strømforsyning)
eller denne:
som er billig i forhold til ytelsen.
Med sagens computerladere er det tryggest å kjøpe stabiliserte strømforsyninger som de to siste for å kunne garantere jevn og sikker drift.
mvh
Reidar Otto
som bruker en Mascot 20A og en Mascot 40A strømforsyninger
-
-
Originally posted by jop002de mascot strømforsyningene er jo svin dyre, men det er sikkert fordet de er norsk- produserte
Har en kamerat som har den litt større Graupnermodellen, og den er helt ok, så det er sikkert et trygt kjøp.
/RO
Comment
-
Originally posted by jop002noen som har kjøpt Graupner Powersupply 13,8V 12A fra elefun som vet hva man får i porto? (sånne pleier jo å være steintunge)
Dette er den rimligste jeg har funnet som er så kraftig og den fungerer meget bra..T-REX 500 ESP Mikado mini V-bar * T-REX 700N Mikado V-bar * T-REX 700N * T-REX 600 CF "Airwolf"
JR DSX9Comment
-
Bruker 20A Graupner, og de veier svært lite i forhold til f.eks en Mascot med samme kapasitet. Overraskende lette syntes jeg, men som nevnt over her så er nok noen Mascoter enda glattere på utgangen og må veie mer.Absolutt ikke NLF-medlem lenger!Comment
-
Jeg bruker en 500W/40A PSU, veier 3,5kg... (MAAS SP9400)
Hvis du forventer å trekke opp mot maks av PSU så kjøp en "skikkelig", skal du holde deg til en del under maks av PSU så kan du kjøpe deg en billigvariant.
Jeg synes Graupner sin som er linket lenger oppe til 540kr er ett trygt og godt kjøp, hadde gått for den jeg...----------------
Haldor
~~ If this is torture chain me to the wall ~~Comment
-
Hei. jeg bruker strømforsyningen fra min gamle PC, den er på 16amp, funker bra den, Disse for man ofte kjøt billig hos en datarepratør...MC 22s
Toplight standard
Tragi 603 custum
Hjemmestøpt f3a (Uprøvd)
Raptor 50v2. Os hyper
Seb-art katana 30
taxi 2400 on floats. roto 35vi
extreme composite Otop 3D. Os 140rx
Super Decathlon 1/3 Skala. DL 100
C-arf Superextra 3,1. 3w 150
http://www.elefun.no/webshop/aspx/pr...rod=UltraPower Powersuply 10A&kategoriID=3
Har kjørt 2 ladere på denne uten at det har vært noe problem, så lenge man ikke brukere mere enn 10A så gjør denne jobben for min dell ihvertfall...Ønsker dere en god dag på feltet !
Birger Mork
Mine besittelser :
Flygreier (Massevis)
Heligreier (En Mini Titan)
Bilgreier (Et par stk.)Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment