Unconfigured Ad

Collapse

Nettside

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mathias
    • Feb 2007
    • 1122

Nettside

Hei!

Noen som har erfaring med denne nettsiden?
    obor138 situs resmi dengan pengalaman bermain nyaman, adem, happy & enjoy. Temukan keseruan tanpa gangguan bersama situs official obor 138 terpercaya.

Mvh Mathias.
    Mathias
    Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8
  • Mathias
    • Feb 2007
    • 1122

Det jeg mente var om det var noen som hadde kjøpt fra nettsiden, og hadde erfaringer utover det.
    Mathias
    Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

Comment

• Kingfisher
      • Feb 2006
      • 833

Det er sikkert flere som har gode erfaringer med å handle derfra, men min første, og eneste erfaring er negativ.
      Jeg bestilte en simulatorpakke fra han og betalte med kredittkort. Kortet ble belastet men jeg fikk ingen kvittering på mottatt ordre eller sendte varer. Jeg kontaktet han flere ganger pr. e-post uten å få respons. Deretter henvendte jeg meg til kredittkortselskapet og etter en stund ble pengene refundert.
      Derfor ble det mitt første og siste besøk hos han.
      I ettertid har jeg sett at han, og for så vidt andre forhandlere "over there", en del ganger er meget trege å svare på henvendelser via e-post. Noen har etterlyst respons fra disse via RR, og har derfra fått respons fra de rimelig raskt. Jeg synes det er meget respektløst fra en forhandler og ikke bry seg med å svare innen rimelig tid, men når temaet kommer opp i et større forum så er de raskt på banen. Det holder ikke å skylde på at de event. driver "enmannsbutikk" el. lignende. Skal en gjøre business på nett eller andre steder, bør respekt for kunden være første bud.

Stein

Comment

Working...