Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Unconfigured Ad
Collapse
Her skal det flys Combat med X-Twin EPP maskiner ja !
Hadde et sånt x-twin ja. Ga meg maaange timer med moro, tror aldri jeg har hatt noe som ga meg så mye moro for penga Sist gang jeg så det forsvant det inn i horisonten, lette i noen timer men fant det aldri igjen.. Fly aldri høyt når det blåser, det blåser visst værre der oppe enn her nede det er virkelig en utfordring å jobbe mot vinden for å få det tilbake når flyet har toppfart på 3-4 meter i sekundet.
Hva er det egentlig dere gjør for å få dette til å fly skikkelig?
kjøpte et pga en gutt hjemme som ville prøve og jeg synes det var litt for dyrt å la han ta et av flyene mine den første stunden.
jeg har nå forrandret vinkelen på den bakre vingen (aner ikke hva det heter på fagspråket) og teipet en bits rett forran vingen. fungerer sån ca nå.
tips mottas med stor taknemlighet
Roy Harald Amundsen
Alias skjefen
u-can-do 3d Giant med FTL45
Reactor 3d med 55AX
hobbico twin star med 2X GMS40
Extra funtiger med 46 AX
Flip 25 med 25 FX
katana v2 70 med 70T
telemaster med 61.
Min flyr fint med 2 vanlige gummistrikker i fronten, og da flyr jeg på rett over 1\2 gass. Og husk å trimme svingingen med potmeteret så skal det være i boks.
Gir jeg full gass så begynner den bare å fly kengru. Kanskje den flyr fint på full gass ned mere vekt forran, men er jo alltid greit med litt kraft i backup
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment