Announcement

Collapse
No announcement yet.

Søndagsflyging i Oslo området?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hei Vingemutteren.
    Dette er godt jobbet! Alltid fint å ha fakta på bordet. Slik jeg leser det er det OK å fly der så lenge det er is på vannet. Og det er slik vi bruker stedet også. Om sommeren flyr vi andre steder.
    Bare det at det faktisk står nevnt reguleringer mht. modellflyvning er jo "positivt", så har man fakta å forholde seg til.

    Comment


    • #17
      Versågod. og takk.
      Er enig i det at modelfly er tatt med i foreskriftene er en bra ting, ikke minst at noen tydeligvis har brukt hodet når foreskriften ble utformet er jo noe jeg vil tro er spesielt. Kansje der var en luftfarts interesert person med interresse for modellfly som var med og utformet de .

      Uansett kos dere med flyvingen og med god samvittighet, ett par bilder av herligheten på en eller annen hjemmeside hadde vert en fin takk synes jeg .
      Gert Hildrestrand.
      Limets Venner.
      Valdres Flyklubb Modell

      Famous last words? Hey watch this!

      Comment


      • #18
        Hehehe... jeg får sende opp flyet fra hagen, så gå ned til vannet for å lande det med kuttet motor... neida...
        Fint at det var forbud kun i den isfrie tiden da...
        Da kan jeg fly litt der likevel.. sommeren er det så strøkent på stripa vår så da vil jeg være der..

        Kjekt å ha flysted for prøving av modeller o.l rett utenfor døren sin da..
        Skal love dere at jeg skal ha potter og støysvake fly der ja, vil ikke miste den muligheten.. hehe..
        Med vennlig hilsen / Best Regards
        Freddy Ulvseth
        http://freddy.ulven.com/rc

        Comment

        Working...
        X