Unconfigured Ad

Collapse

Leilighet på Fagernes Camping

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Minibønna
    Administrator
    • Oct 2005
    • 390

Leilighet på Fagernes Camping

Måtte dessverre avbestille vår leilighet på Fagernes camping i år pga en rekke uheldige hendelser blandt de av oss som skulle avgårde.
    Dette medfører at det har blitt ei ledig leilighet på Campingen på Fagernes.
    Dama ble litt fortvilt siden hun hadde avist mange med forespørsel på akkurat disse leilighetene. Siden jeg satte henne i en slik vanskelig situasjon tenkte jeg at jeg kunne publisere det her at det var en ledig leilighet, så hvis du har lyst til Fagenes flyshow men mangler tak over hodet så tar du kontakt med Fagernes Camping på tlf 61360510 og be om leilighet nr 1.
    Tor Henrik Hernes
  • subzero
    • Jan 2006
    • 258

Originally posted by Minibønna
    Måtte dessverre avbestille vår leilighet på Fagernes camping i år pga en rekke uheldige hendelser blandt de av oss som skulle avgårde.
    Dette medfører at det har blitt ei ledig leilighet på Campingen på Fagernes.
    Dama ble litt fortvilt siden hun hadde avist mange med forespørsel på akkurat disse leilighetene. Siden jeg satte henne i en slik vanskelig situasjon tenkte jeg at jeg kunne publisere det her at det var en ledig leilighet, så hvis du har lyst til Fagenes flyshow men mangler tak over hodet så tar du kontakt med Fagernes Camping på tlf 61360510 og be om leilighet nr 1.
    hvem dato er dette?
    Robert
    Hole El-Flyforening

Comment

• lpriis
      • Jan 2005
      • 534

16-18mars
      Lars Petter Nesse

Votec 322 40% 3W170cs
      Extra 330 40% 3W212cs

Comment