Unconfigured Ad

Collapse

bestille fra unitedhobbies

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lpriis
    • Jan 2005
    • 534

hmm..de tviler jeg sterkt på..har fungert for meg i mangen år..
    Lars Petter Nesse

Votec 322 40% 3W170cs
    Extra 330 40% 3W212cs

Comment

• TapZ
      • Oct 2005
      • 711

Samme her. Til info så har alle mine pakker fra UH hatt påskrevet verdi rundt $15,selv om ordren er på flere hundre dollar, dette uten at jeg har spurt om de kan sette ned verdien. Samtlige har sklidd rett forbi tollen.
      Frank Thingelstad
      2050 Jessheim

Comment

• lpriis
        • Jan 2005
        • 534

jepp.og skulle de skje noe er de selger som har ansvaret..eneste som er dumt med å sette ned verdien er at visst pakken går tapt får du bare igjen de som står fraktordren..men litt sjangser må man ta
        Lars Petter Nesse

Votec 322 40% 3W170cs
        Extra 330 40% 3W212cs

Comment

• galmania
          • Jul 2005
          • 604

De skriver alltid ned verdien og skriver "toy gift" på pakken derfra. De gjorde det også den gangen jeg ba dem om å IKKE gjøre det. Så moms kan du bare glemme når du kjøper derifra
          Geir Amund Lindberget

Comment

• jop002
            • Dec 2006
            • 188

Originally posted by TapZ
            Samme her. Til info så har alle mine pakker fra UH hatt påskrevet verdi rundt $15,selv om ordren er på flere hundre dollar, dette uten at jeg har spurt om de kan sette ned verdien. Samtlige har sklidd rett forbi tollen.
            har du bare bestillt småting der eller har du også bestillt fly og fått på skrevet 15$?
            Mvh Jan Ulrik Opheim

Comment

• Eureka
              Forhandler
              • Aug 2002
              • 764

Originally posted by lpriis
              eller du kan høre med dem om dem kan sette ned verdien på pakken..vips..null moms
              Hmmmmmm.......
              Be de om å svindle, og foreta dokumentforfalskning altså?
              Det er straffbart,både her hjemme og i de fleste andre land.

Kjell Aa

Comment

• lpriis
                • Jan 2005
                • 534

er jo opp til butikken om dem vil..i såfall lir de dem som forfalsker..vi er jo bare uvitende kjøpere
                Lars Petter Nesse

Votec 322 40% 3W170cs
                Extra 330 40% 3W212cs

Comment

• Eureka
                  Forhandler
                  • Aug 2002
                  • 764

Originally posted by lpriis
                  er jo opp til butikken om dem vil..i såfall lir de dem som forfalsker..vi er jo bare uvitende kjøpere
                  O naive sjæl....
                  Vi bor i Norge:
                  Fra tolloven:
                  § 62. Med bøter eller fengsel inntil 6 måneder eller begge deler straffes den som inngår avtale med noen i inn- eller utland med sikte på inn- eller utførsel av varer i strid med bestemmelse gitt i eller med hjemmel i denne lov.

§ 60. De overtredelser som er nevnt i dette kapittel, er straffbare også når de er begått av uaktsomhet.
                  Forsøk er straffbart. Forsøk straffes på samme måte som bestemt for fullbyrdet overtredelse.
                  Medvirkning er straffbar. Medvirkeren straffes på samme måte som bestemt for hovedmannen

§ 58. Når det ved innførselen av en vare er betalt for lite eller ikke er beregnet toll, kan vareeieren eller den som har opptrådt på hans vegne og som fremdeles har varen i sin besittelse, pålegges å betale det manglende beløp. Kravet må fremsettes innen 3 år etter fortollingen.

Er det ved uaktsomhet eller forsett hos vareeieren eller noen som representerer ham gitt uriktige eller mangelfulle opplysninger, eller er varen innført uten at fortolling har funnet sted, er fristen 3 år fra det tidspunkt tollvesenet oppdaget feilen. Kravet må i alle tilfeller fremsettes innen 10 år etter innførselstidspunktet.

Du kommer ikke langt med "uvitende kjøper"

Kjell Aa

Comment

• lpriis
                    • Jan 2005
                    • 534

var med en liten vri av ironi Er ikke lov å bryte fartsgrensen heller hehe
                    Lars Petter Nesse

Votec 322 40% 3W170cs
                    Extra 330 40% 3W212cs

Comment

• flarssen
                      • Jan 2005
                      • 1842

Originally posted by flarssen
                      H-Wing Pentium variantene ser også ut til å fungere bra.
                      ... helt til igår. Da tok 25A regulatoren kvelden. Strømtrekket var kun 8-9A, så problemet var nok at det stokket seg litt for kontrolleren. Anbefaler derfor ikke disse til motorer med høy Kv kombinert med mange magnetpoler.
                      Fred Larssen

Comment

• affa
                        Administrator
                        • Jul 2002
                        • 5877

Og er nok ikke så rart at mange av varene får gode karakterer. Jeg måtte prøve noe derfra og de har sikkert mye bra, men de servoene jeg har testet er helt kass. Dessuten er det sånn at når du gir karakterer tilbake så leser de karakteren og hva du har skrevet og velger selv om de skal publisere det eller ikke, OG du får discount utfra hva som er skrevet !!!

Antar at endel horer her og skriver bedre enn det de synes......

Comment

Working...