Unconfigured Ad

Collapse

SolaAirshow vs. Heli 3DX

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • retlaw
    • Jan 2007
    • 896

SolaAirshow vs. Heli 3DX

02-03 juni er det 3DX i Larvik. I Stavanger arrangeres Sola airshow.

3DX arrangeres for førstegang i Norge og sjansen til se og lære av de beste norske helli-pilotene frister stort. Har er det mye erfaring å plukke opp som trengs for videre utvikling av hobbyen flymessig og for entusiasmen skyld.

Samtidige frister Sola Airshow like mye. Det blir ikke helt av samme dimensjon som airshowet på Gardermoen for 16 år siden (hvis jeg husker riktig). Den gangen var jeg 8 år gammel, men husker mye som om det skulle ha vært i går. spesielt den bråkete Harrier Jump Jet som hovret over flystripa. Riktig nok kommer det ingen Jump Jet denne gangen, men flyshow er ikke noe som dukker opp altfor ofte. Så å la sjansen gå ifra seg kan straffe seg med mange nye år med venting før neste anledning vil dukke opp...

Hvem av disse drar du på??
    Last edited by retlaw; 28-05-07, 12:28.
    Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

walter@retlaw.no
  • lpriis
    • Jan 2005
    • 534

sola så klart
    Lars Petter Nesse

Votec 322 40% 3W170cs
    Extra 330 40% 3W212cs

Comment

• tema95
      • Aug 2002
      • 977

Gardemoen/Rygge neste?

Skulle du gå glipp av Sola, så er det nok ikke all verdens tid til neste opplevelse på showfronten.
      I 2008 er OSL (Gardemoen) 10 år, og i 2009 er Norges Luftsportforbund (avledet av Norges Luftseiladsforening/Norsk Aero Klubb) 100 år.
      Du skal se at det nok blir noe i den sammenheng på showfronten. Satser kanskje mest på den siste.
      Mvh Terje Martinsen
      leder Modellflyseksjonen/NLF
      www.modellfly.info

Comment

• Rune
        • Feb 2003
        • 38

Jeg hadde også samme dilemma NM F3j går av stabelen den helga.løsningen på problemet ble dette stevnet. http://pub.ryggeairshow.no/

Rune

Comment

• tema95
          • Aug 2002
          • 977

Jeg glemte helt!

25-26/8 (I år!) Flystevne Rygge med modelloppv., Rygge flyplass, www.ryggeairshow.no
          Mvh Terje Martinsen
          leder Modellflyseksjonen/NLF
          www.modellfly.info

Comment

• Tom Erik
            • Feb 2004
            • 1601

3DX, selvfølgelig! Her blir det masse action og godt sosialt samvær!
            Tom Erik Smedal
            www.artistic3D.net
            www.photopia.no

Comment

• Lars N
              Moderator
              • Apr 2002
              • 2891

Hmmm

gamle fly har man jo sett før, dessuten har de egen tappekran i klubbhuset til Larvik MFK...
              Lars Norberg

Comment

Working...