Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hatten av for TechnoFlight

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hatten av for TechnoFlight

    Nok en gang lar jeg meg imponere over Technoflight gjengen. Jeg har handlet litt der fra tid til tid, og har altid vært veldig imponert over servicen og svarene jeg får derfra. Jeg sendte en mail til dem idag angående noen småting, og nøyaktig 11 minutter etter ligger det svar i mailboksen min.

    Jeg har også vært uheldig med et produkt derfra, og fikk da ikke mindre en 3 løsningforslag fra dem der jeg selv kunne velge den løsningen som passer meg best. Slik service har jeg aldri opplevd fra noen forhandler før, og jeg føler jeg nok en gang må få komme med et par lovord om dem. Det er trygt og kjekt å handle med slike seriøse bedrift, spesielt når man kommer oppi litt større summer. Terninkast 6

  • #2
    Yup, enig.
    Sendte enn gang en mail med spørsmål om en vare jeg kjøpt. På SØNDAGEN fikk jeg svar (etter 2 dager) med unnskyldinger om at han vært i konfirmasjon og derfor ikke svart på så lang tid (!).
    Morsomt - superservice. (Stort sett akkurat som Elefun da)
    Peter Rahm
    Siggerud
    Cirrus RCFK

    Comment


    • #3
      Jeg må skryte litt av Technoflight jeg også. Jeg fikk et batteri med en sjelden produksjonsfeil i forrige uke og de ordna opp med en gang. I dag ramla det et nytt batteri i postkassa og jeg er i gang med innkjøring.

      Comment

      Working...
      X