Henviser til en artikkel som ligger øverst på vg.no akkurat nå..
Unconfigured Ad
Collapse
Flyr i 70 gjennom tunnelen
Collapse
X
-
Dette får du IKKE lov til å skrive om, dimex! Jeg fikk akkurat følgende pm fra moderator, etter å ha kommentert en tilsvarende tråd:
"MFN ikke skal ha denne type innslag her, det har vi bestemt og ferdig med det. Noen liker det og andre ikke.....for de som ønsker å se slik, så klarer de helt sikkert å finne det andre steder.
MFN skal ikke være en plass hvor dette er kult, for det er det ikke."Last edited by Torstein; 13-06-07, 20:08. -
Originally posted by dimexSynes ikke akkurat det var "kult" . Var heller for å få frem folks negative meninger om dette.. En ripe i lakken som han sier er en god underdrivelse..
TorsteinComment
-
Originally posted by Torstein"MFN ikke skal ha denne type innslag her, det har vi bestemt og ferdig med det. Noen liker det og andre ikke.....for de som ønsker å se slik, så klarer de helt sikkert å finne det andre steder.
MFN skal ikke være en plass hvor dette er kult, for det er det ikke."
Jeg la ut en link her: http://www.rcmf.co.uk/4um/index.php/topic,40257.0.html
Så får vi se om den blir slettet derfra.
Kjell AanvikComment
-
Må bare si meg enig med EUREKA,tak høyden blir jo bare lavere og lavere på dette forumet.....er dette et forum eller er det styrt og sensurert, filtrert,slettet hvis det ikke passer sånn......Comment
-
Hei...
Tru om ikkje han Rune Nessen gjorde ett lignende stunt fra en 2CV....
Han satt vist distanse rekord med modellfly...Svein Roe
----------------
Skymaster F-15 - Nexus Mk II
Boomerang Sprint - Simjet 2250
Starfire II P-60
C-arf Extra 2,3 - DA 50
EF Extra 91" - DA 60
EF Edge 48"
Ventus 4m
Mini NyxComment
-
vill dere lese om dette og ikke får det her kan dere sjekke linkene her:
og ikke minst hjemmesiden til piloten:
Mvh
Bjarne Kvilvang
-----------------------------
Bj's Modellflyg website
Bj's Modellflyg Youtube Kanal
Flyger el og metanol fly og fløyet siden tidlig på 80-talletfor tilfellet har jeg ca 20 fly hangar, alt fra 50 cm til 250 cm. Vil bli veldig glad hvis du vill abonnere på min Youtube Kanal normalt laster jeg opp flere Videoer hver måned sommer som vinter.Comment
-
Personlig synest jeg det er litt forskjell på en link til en norsk avisartikkel hvor det allerede står at dette er galskap og ulovlig, og en link til en svensk video som viser "hvor kult" dette er.....
Som tidligere leder i norges største modellflyklubb, og nå nestleder vet jeg godt at klubbene landet over arbeider hardt for å få modellflyving annerkjent som seriøs hobby og sport. Vi i Bergen er midt oppi dette siden vi er uten flyplass og arbeidet vettet av oss med kommunen om å få anlegge ny flyplass. For å få dette til er vi avhengige av å få frem at dette er ett sunt fritidstilbud til både ungdom og voksne, samt å få lokalsamfunnet MED oss på at dette er ett tilskudd til miljøet. Slike videoer/avisartikler stempler nok en gang modellfly som lek, og denne gangen livsfarlig og potensielt skadelig lek. Men som innen for nesten alle andre aktiviteter finnes det idioter, og det får vi håper folk klarer å se.
Så lenge videoen allerede er "markedsført" av VG, og så lenge ikke det blir noen "KULT! Det må jeg og forsøke"-tråd av dette, så tror jeg også tråden vil få ligge..
MFN ønsker iallefall ikke at VG skal finne slike videoer her, for så å slå det opp på forsiden sin. Det vil kanskje ikke ta seg så bra ut, og overskriften og linkene kunne vert noen helt andre....Anders Hauge
www.hang.no - Norges nye HANG-side!
www.JetsOfBergen.no
rc.andersh.com
Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
Byggeblog FPV SailCam Easyglider
Byggeblog for Eurosporten
Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys
There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....Comment
-
Helt enig med Andersh.
Dette trenger vi ikke. Har vi ikke nok problemer fra før?
Sånnt tull gir bare vann på mølla til våre "motstandere".
Det er greit å utføre "stunt" så lenge det ikke plager/skader/irriterer noen, og holdes innenfor alle gjeldende lover og regler, både skrevne og uskrevne.
olleComment
-
Originally posted by andershPersonlig synest jeg det er litt forskjell på en link til en norsk avisartikkel hvor det allerede står at dette er galskap og ulovlig, og en link til en svensk video som viser "hvor kult" dette er.....
Som tidligere leder i norges største modellflyklubb, og nå nestleder vet jeg godt at klubbene landet over arbeider hardt for å få modellflyving annerkjent som seriøs hobby og sport. Vi i Bergen er midt oppi dette siden vi er uten flyplass og arbeidet vettet av oss med kommunen om å få anlegge ny flyplass. For å få dette til er vi avhengige av å få frem at dette er ett sunt fritidstilbud til både ungdom og voksne, samt å få lokalsamfunnet MED oss på at dette er ett tilskudd til miljøet. Slike videoer/avisartikler stempler nok en gang modellfly som lek, og denne gangen livsfarlig og potensielt skadelig lek. Men som innen for nesten alle andre aktiviteter finnes det idioter, og det får vi håper folk klarer å se.
Så lenge videoen allerede er "markedsført" av VG, og så lenge ikke det blir noen "KULT! Det må jeg og forsøke"-tråd av dette, så tror jeg også tråden vil få ligge..
MFN ønsker iallefall ikke at VG skal finne slike videoer her, for så å slå det opp på forsiden sin. Det vil kanskje ikke ta seg så bra ut, og overskriften og linkene kunne vert noen helt andre....Comment
-
Originally posted by EurekaKult eller ikke kult, takhøyden her er mye lavere enn i den tunnellen......
Jeg la ut en link her: http://www.rcmf.co.uk/4um/index.php/topic,40257.0.html
Så får vi se om den blir slettet derfra.
Kjell Aanvik
Tråden ble slettet uten at jeg fikk så mye som en pm om årsak.
Sensureringen på dette forumet begynner å bli latterlig lavmål.Last edited by TapZ; 14-06-07, 18:25.Frank Thingelstad
2050 JessheimComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment