en å treffe helt unike personer.
Det er ikke til å legge sjul på at jeg er kritisk til hvordan Posten av og til utfører sin samfunnsrolle som de er satt til å gjøre. Senest i går skrev jeg i en annen tråd om pakken min fra Danmark som i hele forrige uke lå i en uåpnet container og uten at det skjedde noe som helst videre med pakken.
Jeg både mailet og ringte kundeservice hos postfortollingen og fikk i går mandag kontakt med en elskverdig person med et spansklignende fornavn. Jeg forklarte sitiasjonen og at jeg gjerne skulle ha fått pakken før postkassa mi ble stengt i fem uker under ferien.
Personen lovte å se på saken og ringe meg tilbake. Jeg ble noe bekymret da sporingsinformasjonen i går ikke viste noen form for aktivitet.
I dag, for kort tid siden, ringer personen tilbake til meg og informerer meg om at den har ordnet det slik at pakken min blir levert på jobben min i dag. Jeg ble informert om at jeg må betale toll etc. kontant til postmannen, men det er jo det minste problem.
Så poenget mitt er at i våre forbrukeres øyne kan organisasjoner virke rigide og tungrodde og ikke leve opp til det servicenivå vi forventer, men av og til treffer en enkeltpersoner i disse organisasjonene som virkelig har forstått hva det hele handler om og gir en service på et så uventet høyt nivå at en nesten blir stum.
Så takk kjære person med det spansklignende fornavn. Jeg ønsker deg den aller beste sommer som tenkes kan.
Med vennlig hilsen
Stein
PS. Samme positive tilbakemelding vil også personen det handler om få fra meg.
Det er ikke til å legge sjul på at jeg er kritisk til hvordan Posten av og til utfører sin samfunnsrolle som de er satt til å gjøre. Senest i går skrev jeg i en annen tråd om pakken min fra Danmark som i hele forrige uke lå i en uåpnet container og uten at det skjedde noe som helst videre med pakken.
Jeg både mailet og ringte kundeservice hos postfortollingen og fikk i går mandag kontakt med en elskverdig person med et spansklignende fornavn. Jeg forklarte sitiasjonen og at jeg gjerne skulle ha fått pakken før postkassa mi ble stengt i fem uker under ferien.
Personen lovte å se på saken og ringe meg tilbake. Jeg ble noe bekymret da sporingsinformasjonen i går ikke viste noen form for aktivitet.
I dag, for kort tid siden, ringer personen tilbake til meg og informerer meg om at den har ordnet det slik at pakken min blir levert på jobben min i dag. Jeg ble informert om at jeg må betale toll etc. kontant til postmannen, men det er jo det minste problem.
Så poenget mitt er at i våre forbrukeres øyne kan organisasjoner virke rigide og tungrodde og ikke leve opp til det servicenivå vi forventer, men av og til treffer en enkeltpersoner i disse organisasjonene som virkelig har forstått hva det hele handler om og gir en service på et så uventet høyt nivå at en nesten blir stum.
Så takk kjære person med det spansklignende fornavn. Jeg ønsker deg den aller beste sommer som tenkes kan.
Med vennlig hilsen
Stein
PS. Samme positive tilbakemelding vil også personen det handler om få fra meg.
Comment