Unconfigured Ad

Collapse

Mye utstyr stjålet

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • telecaster
    • Dec 2006
    • 1062

Mye utstyr stjålet

jeg har hatt innbrudd i kjellerboden min, flere heli, to fly, feltboksen og utstyr er borte..... KJIPT!!!
    Om du får tibud om å kjøpe meget velholdte RC greier vær våken,
    det kan være mitt
    ALU feltboks, kraftig modifisert, se bilde, inneholder
    12V gel batteri, fuelkanne, powerpanel, elektrisk pumpe,blå Sirius lader,
    sterter med 2 NiCad pakker, RadioSouth gløder, 3 vanlige glødere, masse verktøy, 20 Enya3 plugger, rød JR knebeskytter,
    Raptor 50 med full QuickUK metalloppgradering, OS50 motor, Zimmermann
    potte, SAB rotorblader,JR mottaker, JR digitalservoer, Futaba401/9253 gyro,
    Raptor30 samme konfig som over men med OS32 motor, gul canopy og halefinner,
    Caliber 30 Os32 motor, Hitec digital servoer, Futaba 401/9253, meget
    karakteristisk signalorange canopy,
    TRex450 SE med Align motor/ESC, Hitec 65 servoer 401 gyro Hs81 servo
    Weston UK Cougar 2000 fly Os46 motor(den blå) Hitec servoer
    SimProp LiftOff XS fly børsteløs Magicdrive motor/ESC, Hitec servoer

Om noen kommer over dette er jeg takknemlig for info.
    Attached Files

• oly.jonny
    • Sep 2005
    • 332

Enda kjedligere er det vel å tenke på at tyven kanskje befinner seg her på forumet
    Mvh Oly. "I reject the reality, and substitute my own."
    -T-rex 450 HDE
    -E-sky honey bee fp(pulverisert)
    Status: Skulelei

Comment

• piper
      • Jan 2005
      • 378

innbrudd

Jævlig kjedelig, oppfordrer alle til å holde øya oppe, det har en tendens til å dukke opp igjen, dette er heldigvis aldri rc-folk, men kun gjort for videresalg. Føler med deg!

kondolerer Terje
      Terje Pedersen

Indre Østfold Modellflyklubb

91399490

Comment

• piper
        • Jan 2005
        • 378

Originally posted by oly.jonny
        Enda kjedligere er det vel å tenke på at tyven kanskje befinner seg her på forumet
        Det betviler jeg sterkt, velger å beholde troen på at her vanker bare de seriøse.
        Terje Pedersen

Indre Østfold Modellflyklubb

91399490

Comment

• telecaster
          • Dec 2006
          • 1062

yes piper, jeg håper og tror du har rett, men de som stjal vil sikkert prøve å avhende dette hos noen i miljøet, så da kan man jo håpe at noe dukker opp.........

Comment

• OddE
            • May 2007
            • 10

Antar du allerede har tenkt på dette, men dog...

...det skader jo aldri å dobbelsjekke. :/

Du følger med på QXL og andre online-markedsplasser i ukene som kommer, ikke sant?

Kjipe saker, forøvrig.
            --
            Odd Erling

Comment

• Biggles
              • Mar 2006
              • 238

Tapt/funnet

Håper det blir egen "tapt/funnet", lett tilgjengelig og oversiktlig, her på forumet. Legger de uheldige ut beskrivelse og bilder, så er det mulig å kryssjekke med ting som selges på finn og rcmarked.
              Har spurt om dette tidligere her, siden jeg mailforespurte på noen som skulle selge "pakker" og fikk ikke inntrykk av at de kunne mye om de avanserte modellene de solgte. Fikk svar fra admin at det kommer.

Det er viktig at det ligger lett tilgjengelig, og ikke inne i det generelle forumet - da risikerer man kanskje å søke seg bort, og ikke gidder å sjekke når man blir mistenkelig?!

Håper det kommer, og at det stjålne kommer til rette - kjipt å få tømt hele boden.

Comment

• Hans Idar
                • May 2004
                • 174

SÅ SURT!!
                Jeg skulle ønske jeg kunne gjøre noe!!
                Leste akkurat om en lignende sak på RunRyder.
                Han som ble frastjålet mente at tyven var nok nærmere en man trodde.
                Og sandt nokk, så var det naboen.
                Om innbruddet var målrettet, var det nokk noen som viste hvor de skulle gå for å fa tak i det de ville ha.

Jeg håper opriktig du får tilbake alt, og i litt til.

Samene her oppe i Finnmark bruker å si de skal "ganne" de som har gjort de noe vondt.
                Da vil ikke tyven få fred, hverken sove eller spise før han har levert alt, og bedt om unnskyldning.
                Kanskje en sånn vi skulle ha bedt om hjelp.
                Hans Idar Haldorsen
                Alta

Sceadu Evo 50
                T-Rex 450 SE
                E-starter
                U Can Do 3D Elektro
                Great Planes Revolver 50

Comment

• Sniper
                  • Nov 2005
                  • 1386

Forbanna folk! Er det gjengangerkriminelle som har vært på ferde så gir ikke dette tyveriet noen ekstra straff heller, dersom de blir tatt. Det ville vært en kjempefordel med en "stjålet" rubrikk her på forumet, ja.

Håper og tror ikke at noen i en klubb er så åndssvake at de kjøper tyvegods.
                  Geir

3D plane - 1D brain

Comment

• Zniila
                    • Mar 2004
                    • 194

Dette er jævlig surt.
                    Ble selv frastjålet alt av duppeditter til hobbyen her i mars. Har fått svar fra politiet om at de ikke fant noenting fra skrivepulten, og saken er henlagt....
                    Håper du finner igjen utstyret ditt!

Og jeg henger meg på det å få en "mistet/funnet/stjålet"-kategori her.

Comment

• retlaw
                      • Jan 2007
                      • 896

Originally posted by Zniila
                      Dette er jævlig surt.
                      Ble selv frastjålet alt av duppeditter til hobbyen her i mars. Har fått svar fra politiet om at de ikke fant noenting fra skrivepulten, og saken er henlagt....
                      Håper du finner igjen utstyret ditt!

Og jeg henger meg på det å få en "mistet/funnet/stjålet"-kategori her.
                      Unskyld språket, men politiet til lands suger.. I arpril fikk jeg det som var da mitt to uker gammel nye stereo til 7000,- kr stjålet ifra bilen. I tilegg hadde tyven stjålet CDmappa i solskjermen itilegg til masse annet. Det tyven ikke viste var at jeg hadde et gammelt bankkort og førekortet i lommen til CDmappen. Neste dag før jeg hadde anmeldet forholdet fikk jeg en tlf fra politiet. De informerte meg at de hadde kommet over en person med bankkortet og førekortet mitt under et kontrol. Så jeg forklarte at jeg hadde fått disse frastjålet dagen før. Men fikk som svar han at han ikke kunne gjøre noe før forholdet ble anmeldt. Selvsagt gikk jeg til anmeldelse samme dag med et detaljert liste over alt som forsvant. To uker etterpå fikk jeg et brev i posten med beskjeden: Saken er henlagt.
                      Ringte politiet for å høre hvorfor saken ble henlagt når de hadde tyven servert på et sølvfatt. Fikk som svar at dette ble gjort automatisk da de ikke hadde kapasitet til videre etterforsking.
                      Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

walter@retlaw.no

Comment

• Zniila
                        • Mar 2004
                        • 194

Originally posted by retlaw
                        ...
                        Ringte politiet for å høre hvorfor saken ble henlagt når de hadde tyven servert på et sølvfatt. Fikk som svar at dette ble gjort automatisk da de ikke hadde kapasitet til videre etterforsking.

Er det virkelig mulig!?!

Nei, får montere alarm med sjølskudd som kun kan deaktiveres ved 8 sifret kode.. Tror det er eneste måten å få has på det j**** pakket som ikke kan la andres ting være i fred.
                        Last edited by Zniila; 28-06-07, 23:35. Reason: Litt selvsensur på språk ;)

Comment

Working...