Unconfigured Ad

Collapse

London til Torsdag, noen tips?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sondre Aabø
    • Aug 2005
    • 165

London til Torsdag, noen tips?

Hei

Til torsdag drar jeg til London og vurderer å ta en tur innom noen modellfly/helikopter butikker. Noen som har noen tips til steder der det er verdt å ta seg en tur? Og noen som vet om en butikk der de selger bensindrevende modellhelikoptre i London?

Hilsen
    Sondre L. Aabø
    Med Vennligst Hilsen
    Sondre Aabø
    www.aircam.no
  • Alfalfa
    • Jul 2002
    • 988

Jeg går alltid innom Al's Hobbies når jeg er i London...

Ta tub (Northern) til Woodside Park, gå opp gata derfra (Woodside-Park rd.) helt over bakketoppen og ned til du kommer ned til hovedgata (Finchley High Road).. 200m til venstre, på andre siden av gata, i en brun murbygning (som stort sett alle andre hus i England) finner du Al's.. Du ser logoen veldig lett!
    Ikke veldig stor butikk, men er stort sett tettpakket av varer og Adi Machincy & co der er utrolig pratsomme/hjelpsomme og gir deg gode priser hvis du dealer litt! Har lagt igjen noen månedslønner der..

Ellers så er MyHobbies og 301 Hobbies veldig bra butikker også..

God tur!

Comment

• Sondre Aabø
      • Aug 2005
      • 165

Flott, skal se om jeg ikke klarer å lure meg opp til Al`s hehe. Må jo få med seg noen av serverdighetene (les modellflybutikkene) også
      Med Vennligst Hilsen
      Sondre Aabø
      www.aircam.no

Comment

• Olei
        • Nov 2003
        • 139

Slough RC Models

Hei.
        Kommer litt an på hvor god tid du har i LON, men Slough RC Models er også vel verdt et besøk. Da må du ta "tuben" eller bussen til Paddington Station. Der går det ekspresstog til Slough (Oxford line om jeg ikke husker helt feil). Turen til Slough tar bare ca. 20 minutter og det går tog flere ganger pr time. Fra Slough Station til butikken er det bare ca. 5 minutter rusletur.

Butikken der er endel større en Al`s og MyHobbies, og som hos Al`s og MyHobbies er de som jobber der hyggelige og hjelpsomme. Ta en titt på webben deres så får du et inntrykk av hva de har bl.a. på helikoptersiden (www.srcm.co.uk).

Er helt enig i det Alfalfa skriver om Al`s, men Slough er nok den butikken jeg oftest er innom når jeg er i LON. Men, som sagt, det tar nok litt lenger tid å dra til Slough.
        Ha en fin tur .

Mvh. Olav E.

Comment

Working...