Unconfigured Ad

Collapse

RCmarked og erfaringer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Psyko-lefse
    • Feb 2004
    • 1438

Originally posted by Mathias
    Psyko, fikk du solgt 600'n din?
    Den gikk relativt fort ja
    Morten Smøraas

Comment

• telecaster
      • Dec 2006
      • 1062

Har flere gode erfaringer , har solgt en del småting og aldri problemer.
      Men det er noe som er litt irriterende, de utrolig mange for lengst utgåtte
      annonsene, eks:

fra 2004, en av mange gamle, skal markedet virkelig bli dynamisk og
      interessant må alt dette ryddes opp i, og samtidig settes kortere
      tidsfrister.

Ellers går det mot høst, skal søke etter sokk til 10s lipo

Comment

• Saint 21
        • Jul 2006
        • 141

Bare gode erfaringer....

Har kjøpt flere store fly og har bare gode erfaringer. Men har valgt å kjøpe kun av folk innefor "kjøredistanse", så jeg kunne se på flyet før kjøp. I tillegg er det jo en fordel å få greiene transportert.
        Hans-Peter Röder
        http://www.phoenix-rc.org/
        www.jetsofnorway.no

Comment

• klausre
          • Oct 2025

Så bra at erfaringene så langt er bra. Dette har jo blitt en meget bra løsning - det enste stedet for oss innen rc. Siden har faktisk blitt så stor med et antall sidevisninger som ligger helt i toppen på landsbasis. Vi har nå rundt 600 000 sidevisninger pr mnd. og det øker.

Jeg har hengt etter med å oppgradere sidene, men dette er pga. av andre personelige saker og mye arbeid med mfn. Nå begynner arbeide med mfn og komme i må, da begynner jeg med rcm.

Følgende krav vil bli satt for å kunne bruke sidene, for å redusere farene for svindel:
          - Man skal legge inn fult navn, adresse, og gyldig e-post.

Personer som ikke vil dette, bes benytte andre nettsider/ løsninger.

Følgende funksjoner vil bla. bli lagt til:
          - Rangering av brukere (man må være registrert for å kunne gi en bruker rangering)
          - Adresse/ bosted vises i Google Maps, med andre ord kart over selgers bosted.

Comment

• andersh
            • Apr 2003
            • 1734

Originally posted by klausre
            - Adresse/ bosted vises i Google Maps, med andre ord kart over selgers bosted.
            Høres knallbra ut dette, og alle er jo kjempefornøyd med RCM! Det med karakter på selgere kommer garantert til å hjelpe oss å få gjennomført handler enkelt, effektivt og trygt.

Men kart helt til huset ville jeg vert litt forsiktig med. Om noen skal selge en jet-modell til 50.000,- er det er rent kart for potensielle kjeltringer. Vi hører om nok innbrudd i hobbyrom og biler til folk... synest nå jeg! Men kanskje som på finn.no at kartet viser "poststedet". Dermed får man inntrykk av om frakt/henting osv blir enkelt eller komplisert.
            Anders Hauge

www.hang.no - Norges nye HANG-side!

www.JetsOfBergen.no
            rc.andersh.com

Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
            Byggeblog FPV SailCam Easyglider
            Byggeblog for Eurosporten
            Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

Comment

• klausre
              • Oct 2025

Originally posted by andersh
              Men kanskje som på finn.no at kartet viser "poststedet". Dermed får man inntrykk av om frakt/henting osv blir enkelt eller komplisert.
              Helt klart lurt!

Comment

• obelix
                • Mar 2004
                • 471

Rc marked er kommet for å bli jeg personlig har handlet utallige ganger der og solgt en del bare POSITIVE ting å si om d..
                det begynte på qxl faktisk før man måtte betale for å legge inn anonser men som anders sier så var det jo den del som ville ha alt for en 50 øring..
                SÅ kom gebyrer for å legge inn en vare gebyrer i prosent for å varen som var solgt etc, så rcmarked utarter deg nydelig der :P
                Ang anonser som er utgått fixer dem nok det værste etter mitt syn er som nevnt tidligere her når folk legger anonsa si på nytt hele tiden for å være på førstesiden og andre UAKTUELLE ting som pc sykler og andre ting som ikke har med sporten å gjøre, jeg tok meg friheten å melde fra til administrator ang anonser som omhandlet ikkerc ting de ble fjernet og folk som la inn anonsa på ny hele tiden for å være på førstesida var heller ikke lov etter betingelser på rcmarked.

Så min oppfordring til dere alle er å sende en mail til administrator på siden hver gang dere ser ett produkt som ikke hører hjemme der og folk som missbruker førsteside konseptet så får vi luket vekk dem.
                ellers var det med navn email etc veldig fin ide og spesielt karakterer vil gi andre fremtidige kjøpere/selgere en fin pekepinn ang mulige handler..

Tor Andersen
                Oi en perfekt landing

Comment

Working...