jeg har bestilt meg et e-sky honey bee king2 på www.nakshop.no for en uke siden. har verken sett eller hørt fra de siden jeg fikk en kvitering på att ordren var motatt, samme dag. det er alt.. det er vell ikke helt vanlig at noen "proffe" selgere somler i over en uke før de får gjort noe med en ordre!?!? det står at den er "i kø". jeg har sendt flere e-poster til de om hvorfor de ikke har fått gjort noe med ordren min!? intett svar!? er det noen andre som har hatt problem med å handle fra nakshop.no/norsk aero as?? eller er det bare jeg som er utålmodig?? uansett synest jeg det tar alt for lang tid!
Unconfigured Ad
Collapse
nak shop? erfaring?
Collapse
X
-
Har vært nede i butikken noen ganger, og det virker litt kaotisk der til tider, pluss at de var på rygge forrige helg. Mulig det har noe å si. Men om man stikker ned i butikken, ligger vis a vis gamle SAS hotellet i Oslo, får man veldig god service.Atle Østereng
Oslo og Omegn Modellhelikopter Klubb
Msn: a_ostereng@hotmail.com
T-rex 450 SE V2
Spektrum DX7
GY401 m/S9257
3 x HS-65MG -
Har vært nede i butikken noen ganger, og det virker litt kaotisk der til tider, pluss at de var på rygge forrige helg. Mulig det har noe å si. Men om man stikker ned i butikken, ligger vis a vis gamle SAS hotellet i Oslo, får man veldig god service.Atle Østereng
T-rex 450 SE V2
Spektrum DX7
GY401 m/S9257
3 x HS-65MGComment
-
T-rex 450 SE V2
Spektrum DX7
GY401 m/S9257
3 x HS-65MGComment
-
Oi, åssen klarte jeg dette da??Atle Østereng
T-rex 450 SE V2
Spektrum DX7
GY401 m/S9257
3 x HS-65MGComment
-
Full 3D !!
Endelig eit skikkelig inneheli http://www.nakshop.no/product.php?pr...cat=381&page=1
les teksten så ser man att dette heliet kan man fly full 3d med.haha
Alt som kan fjernstyres.
---------------------------------------------
The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
Steinar Kvarme.Comment
-
haha det skulle jeg likt å sett. skulle nesten sktevet en mail til de å høre hva de mente med det.. men det er jo liten vits om de ikke svarer på mail..T-rex 600N pro OS50 hyper, 611, 3x9255, Fromeco ++++JR9XII
Yak 54 m ASP65
Depron vrak ;)
masse annet stæsj som bare står der å tar plass ;)
"Once you are in RC you are in for life. You may go away but it will draw you back"
-- Ronny --Comment
-
Trist att noe som man skulle tro var skikkelig seriøst ikke er det
Du får holde oss oppdatert med hvordan dette ender.Alt som kan fjernstyres.
---------------------------------------------
The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
Steinar Kvarme.Comment
-
Originally posted by elektrodudeEndelig eit skikkelig inneheli http://www.nakshop.no/product.php?pr...cat=381&page=1
les teksten så ser man att dette heliet kan man fly full 3d med.haha
Perfekt til innendørs-3D i stua i vinter
-=-Trondheim Mfk-=-
* Raptor 50 Titan (SE)
* T-Rex 450SE
* E-Sky CP2 (Solgt)
* Vortex
* E-Starter
* Slow Stick
* Spektrum DX7
No helicopters were harmed in the creation of this post
Comment
-
Originally posted by joar_92ja det kan du si... jeg har enda ikke hat noen god erfaring med de.. har ikke hørt ett pip enda..!! dårlie greier..!
Nå er jo dessverre ikke e-post et sikkert kommunikasjonsmedium lenger, ting forsvinner i spam, ofte blir de stoppet på server, eller det kan være andre årsaker til at den ikke når frem.
Jeg forslår at du bruker den gamle analoge metoden - ta en telefon og klar opp i tingene.
De biter ikke i NAK-shop, og er veldig innstilt på at de skal yte service, så jeg vil tro at dette ordner opp.Comment
-
Originally posted by tema95Hm...dette likner ikke Frode & Co.
Nå er jo dessverre ikke e-post et sikkert kommunikasjonsmedium lenger, ting forsvinner i spam, ofte blir de stoppet på server, eller det kan være andre årsaker til at den ikke når frem.
Jeg forslår at du bruker den gamle analoge metoden - ta en telefon og klar opp i tingene.
De biter ikke i NAK-shop, og er veldig innstilt på at de skal yte service, så jeg vil tro at dette ordner opp.mvh Joar Ulgenes
Diverse som svever oppe i det Blå.Comment
-
jeg fikk en mail i går ettermidag av nak-shop der de beklaget at jeg ikke hadde fått en mail om at king2 ikke var på lager. det hadde visst forventet seg en forsendelse for 3 uker siden men da hadde ikke king2 vært med. og de fikk en forsendelse denne uken og da var ikke king2 med da heller.. så de visste ikke når de fikk den inn igjen..!mvh Joar Ulgenes
Diverse som svever oppe i det Blå.Comment
-
Jeg har samme erfaring med at de aldri svarer på mail. Litt dumt at de da har et skjema man kan fylle ut under "Kontakt oss" når de ikke gidder å lese det som kommer inn der. Jeg har tidligere benyttet skjemaet samt sendt mail om deler som ikke ble levert men som på web'en stod som "på lager". De burde fjerne skjemaet og heller henvise til at man ringer dem eller stikker innom.-=* Magne Tufte Bøyum *=-
ESky Honey Bee CP2
Spinmaster Air Hogs Havoc HeliComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment