Announcement

Collapse
No announcement yet.

TV-Guide for modellfly

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hmmm.. ser ut som jeg bare må få kjøpt meg en sat. bolle selv.. hehe..

    Men, er det noen som vet hvordan man kan få inn samtlge discovery kanalene som de har i USA, der borte var det ca 12 forskjellige discovery kanaler, hvor den ene kun sendte fly, flyhistorie, modellfly/heli, osv. Discovery Wings het den.. jeg var der borte i 14 dager, og så nesten daglig (ehh.. på kvelden) på den kanalen.. utrolig bra.. savner den litt nå ja..
    Skulle likt å fått inn den kanalen hjemme også.. selv om jeg hadde måtte kjøpe en stoooor parabolle.. hehe..
    Med vennlig hilsen / Best Regards
    Freddy Ulvseth
    http://freddy.ulven.com/rc

    Comment


    • #17
      Hei hopp!

      Er det noen som kan gjøre en oppdatering ang. programmer om modellfly og diverse.

      Leter febrilsk rundt på alskensk tv guider men finner ingenting...
      Runar Isaksen
      risaksen@bluezone.no

      Comment


      • #18
        Beklager, vanskligt nå for tiden for slike som meg som oppererer i det grå marked hva tv titting anngår.
        Men skulle jeg komme over noe er det slett ikke umuligt du ser det her. En av vansklighetene er at mange programtilbydere har gjort det vanskligt å finne ut hva som skal sendes og nåe det skal sendes. De har fjernet eller lagt om mye av informasjonen på nettet slik at en nå ofte kun kan finne info for noen få dager fremover. Da jeg skrev som flittigst her i topick, så hadde jeg oversikt over minst en til to uker frem i tid til enhver tid. nå har jeg ikke peiling på hva som går i morgen engang.
        Men, skam på den som gir seg, vi får se hva fremtiden bringer.
        Gert Hildrestrand.
        Limets Venner.
        Valdres Flyklubb Modell

        Famous last words? Hey watch this!

        Comment


        • #19
          Hvis jeg ikke tar heelt feil går det et prog om helier på discovery, og et om superfly

          tirsdag 22 feb: 22:00 - Fantastiske konstruksjoner -Helikoptre

          onsdag 32 feb: 01:00 - Ekstreme maskiner, Superfly

          torsdag 24 feb: 16:00 - Ekstreme maskiner, Superfly

          søndag 28 feb: 18:00 - Fantastiske konstruksjoner, Helikoptre

          og...

          mandag 29 feb: 01:00 - Ekstreme maskiner, Romfly

          Comment

          Working...
          X