Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Ja, jeg har lest policies, og jeg vet at der står at for utenlandske kunder vil de ha kopi.. Men jeg har handlet mye på nett i USA og andre steder. Men ikke opplevd dette før. Nå hadde ikke jeg problem med kortet. det var pga av dette med kopi av kort at jeg valgte å bruke PayPal, og ja min konto er verifisert.. Nei, jeg sier ikke at de er useriøse, men jeg liker ikke slikt.. derfor velger jeg å handle et annet sted.. det er nok sikkert de som vil ha ekstra sikkerhet
Fikk en mail fra de i natt om at ordren min var sett på Hold...
Eg må ta kopi av Visakortet mitt, begge sidene og sende til de... Høres litt rart ut...
Noen som har erfaring med dette?
Ble spurt om det samme første gangen jeg handla fra Tower, for en del år siden. Også en gang jeg brukte en av de faste fotoutstyr-pusherne mine i Bronx, jeg hadde ny adresse på Østlandet og ville ha varene levert til Svalbard der jeg hadde bodd før, men til en annen adresse enn jeg hadde da jeg bodde der oppe... skjønner de ville dobbeltsjekke!
Der var radarn i hus...
Fikk testa den på stripa i dag...
Boomern lå på rundt 200... 189-213 etter x antall målinger...
Rooen fikk logga 268 trur eg d va.
EMS Katana 171 me Roto 35...
Det er ikke helt lett å sikte og få en god måling. Du må være ganske nært for at du i d hele tatt skal treffe. Måtte prøve mange ganger for å få til å måle på Rooen.
Hadde problemer med nese leggen så d var 268 med nesehjulet rett ned.
Trur eg skal klare 300 når eg får fiksa luft lekasjen.
Svein Roe
----------------
Skymaster F-15 - Nexus Mk II Boomerang Sprint - Simjet 2250
Starfire II P-60
C-arf Extra 2,3 - DA 50
EF Extra 91" - DA 60
EF Edge 48"
Ventus 4m
Mini Nyx
hei jeg bruker en sånn liten hånd holdt gps som jeg legger inn i flyet. di kan jo man sette opp til og lager høyeste fart og gjennomsnitts hastigheten, koster vel fra 700 og oppover tror jeg + tror den er mere nøyaktig en radaren.
Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
På vei inn i Hangaren.
Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm
Eg testa den radarn mens eg kjørte opp til stripa, målte farta på skilt og sånn..
Blei samme farta som på speedoen... Så eg trur den skal være ganske nøyaktig. sto vel nokka som +-1 km/t i spesifikasjonene.
Svein Roe
----------------
Skymaster F-15 - Nexus Mk II Boomerang Sprint - Simjet 2250
Starfire II P-60
C-arf Extra 2,3 - DA 50
EF Extra 91" - DA 60
EF Edge 48"
Ventus 4m
Mini Nyx
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment