Unconfigured Ad

Collapse

flying under stockholm

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tintin
    • Jan 2005
    • 4631

Skjønte ikke helt hvor personangrepet var i det jeg skrev.
    Ja det er beundringsverdig å fly fra bil, men ikke på en offentlig vei.

Jeg har aldri og kommer aldri til å beundre folk som utsetter andre mennesker for fare uansett hvor "kult" det måtte virke for noen. Jeg har sett mennesker både skade seg og dø uten at det var min feil og tro meg det føles ikke godt.
    Jeg har pumpet og blåst på en død mann i 20 minutter før ambulansepersonalet erklærte ham død. Jeg var bare tilfeldigvis der da han gikk overende.
    Hadde jeg forårsaket det ved slik idiotisk lek så hadde det føltes enda verre, direkte vanskelig å leve med skulle jeg anta.

Det som Christen nevner har blitt sagt her før om tilsvarende dumheter. Nei det er heller ikke et personangrep, men kun fakta, for de de gjør i filmen er dumheter når det skjer på en offentlig vei. Det triste er vel at for enkelte så må det dødsfall til før man innser det. Om noen føler seg uthengt ja da får de bare føle det.
    Her kommer noe som heller ikke er et personangrep: Jeg ville anta du er ung Nemo, skulle gjette på at du er i tenårene. Min personlige mening er at dagens tenåringer faktisk må tåle at man ikke pakker inn ting som behøver å sies akkurat som de er. Gjør ungdommer noe som faktisk er idiotisk, ja da får de faktisk tåle å høre akkurat det. Har også gjort dumme ting i mitt liv og fått passet påskrevet. Om jeg gjorde dumme stunts som guttunge og mine foreldre fikk vite om det ja da fortalte de meg hva de syntes. Så lærte jeg av det og gikk videre, jeg begynte ikke å sutre om personangrep....

Takk for oppmerksomheten

Comment

Working...