Unconfigured Ad

Collapse

Nitroplanes.com

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vegan
    • Oct 2007
    • 6

Nitroplanes.com

--------------------------------------------------------------------------------

Hei

lurte på om noen har erfaring med denne shopen, prisene er jo 1/3 av norske iaffall
    Noen som har prøvd noe derfra, batterier osv?
  • esmel
    • Dec 2004
    • 2830

Det noen skriver rundt om kring er at de ikke har vært helt fornøyd med kundeoppfølgingen ved feil/mangler, men det får stå for deres regning.
    Litt usikker på hvordan det er med reservedeler til modellene, så som cowling, vingehalvdeler etc.

Jeg er på utkikk etter et billig juleprosjekt og har sett litt på noen av flyene dems.
    Jeg har et lite inntrykk av at en får det en betaler for, samtidig får jo enkelte av flyene dems god kritikk på flyegenskaper etc. så en må vel nesten gjøre ei prioritering og ta noen valg om hva som betyr mest. Jeg ender nok opp med en modell fra de. Norsk forhandler er rcnet. Uansett hva det blir til kommer det en bygge- / monteringstråd tenker jeg.

Husk at frakt av så store pakker gjerne koster litt evnt. så tar det ganske lang tid å få de fraktet hit.

ang. frakt:
    Note for International Buyers - If you are located outside of the United States/Canada, and wish to order one of our Nitro Planes, please note that any size 40 or above ARF Planes are unable to ship outside of the United States and Canada. Please consider 15 to 25 size model planes or other smaller size goods. We value your business! You may consider ordering electric planes or helicopters! : )
    Med andre ord er kanskje rcnet veien å gå om du vil ha noe større.
    Last edited by esmel; 19-10-07, 11:17.
    Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

Working...