Hvorfor kan ikke folk være høfflige og spørre om lov til å benytte det andre har skrevet før de benytter det. Det er jo bare så enkelt å opptre på en høffelig og korrekt måte.
Sorry hvis jeg er en del av hylekoret men jeg mener uansett det er den veien det skal gå, ikke omvendt. Det blir for dumt om opphavsmannen skal måtte spørre den som har tatt seg til rette om han ikke kunne tenke seg å spørre pent om lov...
Når samme person tydelig gjør dette flere ganger på en og samme hjemmeside så har jeg i grunn ikke noe i mot å være en del av hylekoret, men ser jo at det finnes større problemer i verden vi kan diskutere.
Jeg er fristet til å komme med en hel del eksempler på situasjoner hvor et slikt argument faller på sin egen urimelighet, om jeg forstår deg rett. Men men, la oss heller diskutere modellfly, utstyr og andre ting som skjer rundt om kring.
Sorry hvis jeg er en del av hylekoret men jeg mener uansett det er den veien det skal gå, ikke omvendt. Det blir for dumt om opphavsmannen skal måtte spørre den som har tatt seg til rette om han ikke kunne tenke seg å spørre pent om lov...

Men det får først bli en sak mellom de det gjelder. Bryr ikke de seg, så er det ingen grunn til at andre skal det heller
Comment