Unconfigured Ad

Collapse

Post fra USA?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Olavjoergensen
    • Jun 2005
    • 2208

Post fra USA?

Hei

Er det noen som har en viss peiling på hvor lang tid det tar å få pakker tilsendt fra USA.
    Har kjøpt en motor med cannistere derfra så vekten er vel ca 3 kg. Pakken er sendt med "US express mail" og er kjøpt her : http://www.rcshowcase.com/

Mvh OJ
    Olav Jørgensen
    Low & fast
  • Eagle
    • Jan 2006
    • 1299

Ca 5-7 dager, avhengig av helg, og tollbehandling.
    Du har vel fått et sporingsnr? Er vanlig å få det fra dem. Du kan taste det inn på pakkesporingen fra posten.no. Da ser du hvor pakken din er i prosessen.
    Knut Erik
    But it flies, so who cares??
    www.torqueroller.com
    Steikje galen
    www.skalamodellflyklubb.no
    www.teamflyingcircus.com

Comment

• Olavjoergensen
      • Jun 2005
      • 2208

Originally posted by Eagle
      Ca 5-7 dager, avhengig av helg, og tollbehandling.
      Du har vel fått et sporingsnr? Er vanlig å få det fra dem. Du kan taste det inn på pakkesporingen fra posten.no. Da ser du hvor pakken din er i prosessen.
      Jeg leste igjennom de siste bekreftelsene jeg fikk derfra nå, det er ikke noe sporingsnummer der. Den ble sendt 14 november da så jeg er ikke utålmodig enda

Mvh OJ
      Olav Jørgensen
      Low & fast

Comment

• jijohans
        • Dec 2005
        • 1169

Går som regel 10dager når jeg handler fra www.espritmodel.com Største problemet er tollen i Norge, der kan pakken fort bli liggende noen dager.
        -Jim Johansen-
        Flyklart:
        Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
        Under construction:
        Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

Comment

• Tintin
          • Jan 2005
          • 4631

Du får ikke noe fungerende sporingsnummer på brev eller postpakker, kun EMS. For postpakker får du kun se innleveringstidspunktet men ikke punkter underveis, før ankomst her.

Comment

• Olavjoergensen
            • Jun 2005
            • 2208

Hei

Motoren kom jammen i dag den. Bare 7 dager etter de sendte den fra USA lå den på nærmeste Kiwi. Motoren er selvfølgelig hentet og jeg er meget førnøyd med utenlands handelen med tanke på den gode dollar kursen. Motoren er en ZDZ 80 ccm bokser med cannistere og skal monteres i en SD-model 33% YAK som står på hobbyrommet klar for montering

Mvh OJ
            Olav Jørgensen
            Low & fast

Comment

Working...