Unconfigured Ad

Collapse

MfN gir bort 58 liter med Fuel :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • klausre
    • Oct 2025

MfN gir bort 58 liter med Fuel :)

Hei igjen folkens.

Vi nærmer oss jul og nyttår. Vi har bestemt oss med å starte nyåret med å en fin gave til Norges modellflyfolk, representert ved ungdommen.

Vi har 45 liter fuel tilgod (iht. en annonseavtale), pluss 12 liter i eget hus. Dvs. nesten 60 liter 15/15% MRF fuel. Med andre ord store verdier!

Vi ønske at dere legger inn forslag til hvilken ungdomsorganisasjon/ gruppe som kunne trengt denne ladningen. Så vil vi foreta en gjennomgang iløpet av julen, og annonsere/ trekke en vinner 1.1.08.

PS! Fuel sendes ikke.

Jeppi, så kom med forslagene.
  • Thinnthinn
    • Sep 2002
    • 1172

Jeg leste med stor iver om modellflyskolen i Larvik i et MI for ikke lenge siden... Dersom noe slikt er på trappene fortjener de all den oppmerksnomhet de kan få, og sikkert masse fuel også!

Ellers organiserer Lars Norberg masse aktiviteter for ungdom via Bærum modellflyklubb (eller via Blackbird nå??).
    Hva med å donere fuel til et av de oppleggene? Blackbird er generelt fantastiske til å avholde treningsdager/skolekvelder, så en mail til Lars N. hadde ikke skadet tror jeg...
    Det er nå mine forslag sånn tidlig på en mandagsmorgen!

Fantastisk av MFN å sponse ungdom!!!! All ære til dere!
    Audun Thinn
    Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

Comment

• arvid
      • Nov 2006
      • 1547

Jeg synes og ha lest at gjøvik mfk også driver veldig aktiv ungdomsopplæring. Vurder dem også

Comment

• Litespeed
        • Jun 2005
        • 1064

Og i Aurskog/ Hølan modellflyklubb har vi fler og fler ungdommer som vi rekrutterer og lærer opp, skjønt vi er jo en gjeng med ungdommer hele gjengen da ....
        Øyvind

www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

Comment

• Futaba4ever
          • Sep 2007
          • 252

Originally posted by Thinnthinn
          Jeg leste med stor iver om modellflyskolen i Larvik i et MI for ikke lenge siden... Dersom noe slikt er på trappene fortjener de all den oppmerksnomhet de kan få, og sikkert masse fuel også!

Ellers organiserer Lars Norberg masse aktiviteter for ungdom via Bærum modellflyklubb (eller via Blackbird nå??).
          Hva med å donere fuel til et av de oppleggene? Blackbird er generelt fantastiske til å avholde treningsdager/skolekvelder, så en mail til Lars N. hadde ikke skadet tror jeg...
          Det er nå mine forslag sånn tidlig på en mandagsmorgen!

Fantastisk av MFN å sponse ungdom!!!! All ære til dere!
          Enig der med Thinnthinn, Modellflyskolen til LMFK eller oppleggene til Lars N
          Øyvind Kveen Fagervold

-Graupner Club Star

For tiden få fly

Comment

• esmel
            • Dec 2004
            • 2830

Støtter forslag om å gi det til tilstellninger som modellflyskoler etc. uavhengig av hvor de holdes. Ved å spre det utover flere klubber/tiltak får en kanskje belyst flere ulike tiltak?

Kan ikke dette være en fin mulighet til å vise frem klubbens rekrutteringstiltak overfor barn og ungdom? Da vil i hvert fall flere kunne få litt innspill på hvordan en kan gå frem for å tilrettelegge bedre overfor denne aldersgruppen.
            Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• Warbirdpilot
              Administrator
              • Sep 2004
              • 2878

Dette bør spres utover til de som måtte trenge det synes jeg, blir feil å gi det til kun et godt initiativ.
              - Håvard Glad Andreassen
              - YouTube.com/Warbirdpilot
              - facebook.com/warbirdpilot

Comment

• Thinnthinn
                • Sep 2002
                • 1172

Hånda i været de som IKKE trenger fuel...

Synes egentlig det er riktig å finne et eller flere gode formål. De som er pådivere og initiativtakere til å lære opp og motivere ungdom bør få all den støtten de kan få!
                Audun Thinn
                Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

Comment

• klausre
                  • Oct 2025

Kan godt dele opp denne i to, kanksje tre (maks) grupper. Men det jeg vil frem til er at forumet/ de som ønsker dette, må selv si i fra. Jeg har ikke tid til å lete opp grupper...

Comment

• Lars N
                    Moderator
                    • Apr 2002
                    • 2891

Skal på ungdomstur til Starmoen nå i Januar håper på å bli en 12-15 stykker. Og der er det sikkert stort behov for fuel.
                    Lars Norberg

Comment

• Superstar40
                      • Dec 2002
                      • 1667

Synes at både Larvik og Bærum skal få dette. Larvik gjennom aktivt ungdomsarbeid blandt annet flyskolen i sommer og Bærum gjennom arbeidet for ungdom over lang tid, blandt annet turen til Starmoen i januar.

Synes at Vingtor som jeg selv er medlem i har drevet aktivt ungdomsarbeid i år - da jeg var på stripa i høst så var det 3 unge som fikk skoling med skoleflyet og de aller fleste andre gjør det samme men uansett så har Larvik og Bærum utmerket seg.
                      Espen Kvien
                      Gruppeleder F3A
                      Vingtor RC Club
                      f3a.norge@gmail.com

Mange fly og mye moro

Comment

• Litespeed
                        • Jun 2005
                        • 1064

Fuel Gave til ungdommen

Originally posted by klausre
                        Hei igjen folkens.

Vi nærmer oss jul og nyttår. Vi har bestemt oss med å starte nyåret med å en fin gave til Norges modellflyfolk, representert ved ungdommen.

Vi har 45 liter fuel tilgod (iht. en annonseavtale), pluss 12 liter i eget hus. Dvs. nesten 60 liter 15/15% MRF fuel. Med andre ord store verdier!

Vi ønske at dere legger inn forslag til hvilken ungdomsorganisasjon/ gruppe som kunne trengt denne ladningen. Så vil vi foreta en gjennomgang iløpet av julen, og annonsere/ trekke en vinner 1.1.08.

PS! Fuel sendes ikke.

Jeppi, så kom med forslagene.
                        Er Vinneren, eventuelt Vinnerne av Fuelen trukket ?
                        Øyvind

Comment

• Lars N
                          Moderator
                          • Apr 2002
                          • 2891

Har det blitt kåret noen vinner av dette?
                          Lars Norberg

Comment

• Litespeed
                            • Jun 2005
                            • 1064

Ser ut som fuelen er lagt på is......
                            Øyvind

Comment

• klausre
                              • Oct 2025

Hei, neida - det har ikke det. Har drevet litt snusing frem og tilbake. Skal love at jeg har ting klart iløpet av kommende uke.

Comment

Working...