Unconfigured Ad

Collapse

hvor kan man fly på rena

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tyor
    • Mar 2005
    • 9757

hvor kan man fly på rena

Skal en tur på Rena i påsken og besøke søsteren min. Er det noen som vet om en fin plass å fly der. Da jeg sikkert slenger med noen fly i bilen
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting
  • Lars N
    Moderator
    • Apr 2002
    • 2891

Er en modellflyplass i skogen videre mot Østre Æra mener jeg,!
    Lars Norberg

Comment

• tyor
      • Mar 2005
      • 9757

Er ikke noe kjent der så det sier ikke meg så mye desverre. men skal snakke med kjæresten til søstera mi. For han er jo fra rena så han vet sikkert hvor det er.
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

Frsky taranis 9+
      + diverse små ting

Comment

• Lars N
        Moderator
        • Apr 2002
        • 2891

Originally posted by tyor
        Er ikke noe kjent der så det sier ikke meg så mye desverre. men skal snakke med kjæresten til søstera mi. For han er jo fra rena så han vet sikkert hvor det er.
        Stikk innom hobbybutikken der så får du en veibeskrivelse av han! Det fikk jeg
        Lars Norberg

Comment

• tyor
          • Mar 2005
          • 9757

Er vel abohobby du tenker på sikkert. må jo en tur og snoke i hyllene der så klart er omkel til en på 15år som har veldig lyst til å prøve modellfly så han har fått den gamle radioen min så blir det vel å handle en trainer til han tenker jeg
          Tom Nohr
          Tennisveien 9
          2450 Rena

Frsky taranis 9+
          + diverse små ting

Comment

• jakobsen
            • Jul 2007
            • 369

Hey you!!
            Hvis du kommer sørfra på riksvei 3 så tar du til høre etter du har tatt av fra 3 ern. Denne veien kjører du på i ca 5-6 km. Deretter tar du til Høyre mot juliussdalen. Deretter ca 1 km så tar du til høyre inn der det skal stå et skilt ang motocross. Den veien deler seg i et y-kryss og der tar du til venstre. da er du fremme på modellstripa på Rena.
            Raymond Jakobsen
            Protech zoom 400 samler støv/425 sk360/450,slaktet.
            Mikado Logo 400se,v-bar
            Mikado Logo 600se, v-bar, 12c, scorpions.

Only electric!!

http://s388.photobucket.com/albums/oo325/jakobsen/

Comment

• MicroMac
              • Jan 2003
              • 632

Hei Tyor

Velkommen skal du være.....Ser du har fått veibeskrivelse. Ikke vanskelig å finne frem i det hele tatt.

Vi har flystripe på ca 200x30m der oppe. I påsken er den garantert brøytet og åpen. Såsant ikke vårblauta setter inn for fult akkurat da. Men været og årstidene er det ingen som rår med.
              Brakke med mulighet for en kaffeskvett og lunke på noen pølser har vi også.
              Har ikke vært all verdens aktivitet i vinter men tiner vel fram en pilot eller to når vårsola begynner å varme.

Er det noe du lurer på så kan du bare sende meg en PM. Jeg er stort sett ganske så oppdatert, og skal sikkert en tur eller to opp i løpet av Påsken

Ellers er Arnt som driver APs Hobby, og er kasserer i klubben ett tanksenter for info, de fleste er innom der av de lokale pilotene.
              Se http://www.apsrena.no/ for kontaktinfo

Noen bilder fra stripa finner du her, selv om det var djevelsk med tåke den dagen. http://galleri.modellflynytt.no/show...00&ppuser=1317
              eller her: http://www.modellflynytt.no/showthre...highlight=rena

PS Vi har ikke 220v der oppe, så trenger du å lade batterier i løpet av dagen, må du satse på bil og 12v
              Last edited by MicroMac; 15-01-08, 14:03.
              mvh MM

Comment

• tyor
                • Mar 2005
                • 9757

Ser ut til at dere har en kjempefin stripe der Micro Mac. Så det gleder jeg meg til. gir nærmere beskjed når vet mere akuratt når det blir.
                Tom Nohr
                Tennisveien 9
                2450 Rena

Frsky taranis 9+
                + diverse små ting

Comment

Working...