Unconfigured Ad

Collapse

frykter jeg har blitt lurt!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rein
    • Feb 2006
    • 172

frykter jeg har blitt lurt!

Jeg er ikke av den tålmodige typen så jeg har jo sendt mail til quick tech hobby som jeg har bestillt nytt leketøy fra.Har ikke fått noe svar, så jeg gjorde et søk på rc universe.
    http://www.rcuniver se.com/forum/ m_6468677/ anchors_6468677/ mpage_1/key_ quick%252Ctech% 252Chobby/ anchor/tm. htm#6468677
    Ikke hyggelig lesing.....frykter jeg har blitt kraftig lurt. Har betalt inn totalt $494.43.
    Noen som har erfaringer med sånt?

Mvh. Rein Lepson
    mine fly;
    Noen kommer
    noen går.
  • Rein
    • Feb 2006
    • 172

hvis linken ikke virker.....litt ned på siden

http://www.rcuniverse.com/forum/sear...ick+tech+hobby
    mine fly;
    Noen kommer
    noen går.

Comment

• Nitro
      • Sep 2003
      • 376

Hei.

Har du betalt med kredittkort? I så fall bør dette løse seg, ta kontakt med kortselskapet så fort som mulig og forklar situasjonen.
      Var selv borti en sak hvor all kommunikasjon med firmaet jeg hadde en bestilling hos opphørte så snart kortet mitt var belastet. Ingen svar på mail eller fax, kontaktet kortselskapet mitt som kannselerte betalingen og tilbakeførte pengen til min kortkonto. Fikk da en "sur" mail fra selskapet om ikke å bestille ting jeg ikke kunne vente på. Det hadde da gått flere måneder uten å få svar på mailene mine.

Fortell oss hvordan det går videre.
      Lykke til!

Comment

• retlaw
        • Jan 2007
        • 896

Tja.. Ikke mye positive anmerkinger
        http://www.rcuniverse.com/dealers/de...artner_id=1396
        Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

walter@retlaw.no

Comment

• nettulven
          • Feb 2007
          • 495

Jeg, og andre med meg, ser dette på div forum stadig vekk.. Kan ikke vi bare holde oss unna disse useriøse? Hvis du skal ha den en billig T-Rex, kan ikke du sjekke med "naboen", så får du vite hvor du skal handle
          Thomas Molnes
          Ålesund og Omegn Modellflyklubb

Comment

• Tintin
            • Jan 2005
            • 4631

Det kan man gjør den nettsjekken etter omtale før man handler....det er nesten alltid noen som har prøvd før deg som legger inn omtaler.

Comment

• olle
              • May 2002
              • 708

Ikke alltid så lett å ta seg tid til å sjekke. Man skal jo som oftes ha varene fortere enn.....
              Men det man aldri skal gjøre, hvis man ikke stoler 100 % på mottaker, eller man har råd til å tape pengene, er å sende sjekk eller betale rett på konto.
              Betal ALLTID gjennom godkjennt betalingsformidler, PayPal, kredittkort osv.
              Da står disse ansvarlig for at deres forbindelser er seriøse, og du kan evt kreve pengene tilbake av kortselskapet hvis varene uteblir.

olle

Comment

• Rein
                • Feb 2006
                • 172

Jeg har betalt med Visa, så jeg tar en tur i banken mandag mårra.

Rein
                mine fly;
                Noen kommer
                noen går.

Comment

Working...